Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Барабанова, Н. Р. | |
dc.contributor.author | Грушевская, Ю. А. | |
dc.contributor.author | Барабанова, Н. Р. | |
dc.contributor.author | Грушевська, Ю. А. | |
dc.contributor.author | Barabanova, N. | |
dc.contributor.author | Hrushevska, Yu. | |
dc.date.accessioned | 2021-03-10T10:11:21Z | |
dc.date.available | 2021-03-10T10:11:21Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Барабанова Н. Р. Соціально-комунікативний аспект використовування інформаційних систем / Н. Р. Барабанова, Ю. А. Грушевська // Праці Одеського політехнічного університету. - 2013. - Вип. 1(40). - С. 196-199. | en |
dc.identifier.issn | 2076-2429 | |
dc.identifier.issn | 2223-3814 | |
dc.identifier.uri | http://pratsi.opu.ua/app/webroot/articles/1369725393.pdf | |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11408 | |
dc.description.abstract | Розвиток інформаційних технологій базується на інноваціях не тільки в області комп'ютерних систем, але і гуманітарних технологій, що дозволяють ефективніше вирішити питання про відбір, зміст інформації, орієнтацію на цільову аудиторію, використовування відповідних засобів впливу тощо. Сьогодні при підготовці фахівців з інформаційних технологій розвитку соціально-комунікативної компетентності, моделюванню відповідних комунікативних ситуацій їхньої майбутньої діяльності не приділяється достатньої уваги. Введення у навчальні програми дисциплін соціально-комунікативної спрямованості сприятиме підготовці фахівців вищого рівня, конкурентоздатність яких, безумовно, підвищиться | en |
dc.description.abstract | Развитие информационных технологий базируется на инновациях не только в области компьютерных систем, но и гуманитарных технологий, позволяющих более эффективно решить вопрос об отборе, содержании информации, ориентации на целевую аудиторию, использовании соответствующих средств воздействия и т.д. В настоящее время при подготовке специалистов по информационным технологиям развитию социально-коммуникативной компетентности, моделированию соответствующих коммуникативных ситуаций их будущей деятельности не уделяется достаточного внимания. Введение в учебные программы дисциплин социально-коммуникативной направленности будет способствовать подготовке специалистов более высокого уровня, конкурентоспособность которых, безусловно, повысится | en |
dc.description.abstract | Development of information technology is built on innovation, not only in the field of computer systems, but also humanitarian technologies to more effectively address the issue of selection, the content of information, orientation to the target audience, the use of appropriate strength etc. At present, while training of specialists in information technology, development of social and communicative competence, modeling communicative situations relevant to their future activities are not given enough attention. Introduction to the study of disciplines and social communicative orientation will promote training of a higher level, the competitiveness of which will certainly increase | en |
dc.language.iso | ru | en |
dc.publisher | Одеса: ОНПУ | en |
dc.subject | информационные потоки | en |
dc.subject | социальные коммуникации | en |
dc.subject | компьютерные и социально- коммуникативные технологии | en |
dc.subject | інформаційні потоки | en |
dc.subject | комп'ютерні й соціально-комунікативні технології | en |
dc.subject | соціальні комунікації | en |
dc.subject | social communications | en |
dc.subject | computer and social-communicative technologies | en |
dc.subject | informative threads | en |
dc.title | Социально-коммуникативный аспект использования информационных систем | en |
dc.title.alternative | Соціально-комунікативний аспект використовування інформаційних систем | en |
dc.title.alternative | Social and communicative aspect of using the information systems | en |
dc.type | Article | en |
opu.citation.journal | Праці Одеського політехнічного університету | en |
opu.citation.firstpage | 196 | en |
opu.citation.lastpage | 199 | en |
opu.citation.issue | 1(40) | en |