eONPUIR

Про специфіку використання еротичних компонентів у рекламі (на прикладі кодування людських інстинктів у рекламному повідомленні)

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Мельник, Сергій Петрович
dc.contributor.author Мельник, Сергей Петрович
dc.contributor.author Melnyk, Serhii
dc.date.accessioned 2017-02-22T12:21:19Z
dc.date.available 2017-02-22T12:21:19Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Мельник, С. Про специфіку використання еротичних компонентів у рекламі (на прикладі кодування людських інстинктів у рекламному повідомленні) / C. Мельник // Аркадіа. - 2015. - № 3 (44). - С. 50-55. uk
dc.identifier.uri http://storage.library.opu.ua/online/periodic/a-3(44)2015/11.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/xmlui/handle/123456789/1146
dc.description.abstract У статті аналізуються принципи кодування повідомлення в сексуально орієнтованій рекламі, які визначають її комунікативні стратегії, підходи, механізми впливу на цільову аудиторію, а також ступінь її ефективності. en
dc.description.abstract В статье анализируются принципы кодирования сообщения в сексуально ориентированной рекла‐ ме, которые определяют ее коммуникативные стратегии, подходы, механизмы воздействия на целевую аудиторию, а также степень ее эффективности. en
dc.description.abstract In the article encoding principles of sexually oriented ads are scrutinized. Also communicative strategies and impact principles of such ads are investigated, the scale of ads effects being in the centre. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Odessa National Polytechnic University en
dc.subject комунікація en
dc.subject кодування en
dc.subject комунікативні стратегії en
dc.subject маніпуляція en
dc.subject маркетинг en
dc.subject реклама en
dc.subject семантичне поле en
dc.subject семіотика en
dc.subject коммуникация en
dc.subject кодирование en
dc.subject коммуникативные стратегии en
dc.subject манипуляция en
dc.subject маркетинг en
dc.subject реклама en
dc.subject семантическое поле en
dc.subject семиотика en
dc.subject ads en
dc.subject communication en
dc.subject communicative strategies en
dc.subject encoding en
dc.subject manipulation en
dc.subject marketing en
dc.subject ads en
dc.subject semiotics en
dc.title Про специфіку використання еротичних компонентів у рекламі (на прикладі кодування людських інстинктів у рекламному повідомленні) en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра документознавства та інформаційної діяльності uk
opu.citation.journal Аркадія en
opu.citation.firstpage 50 en
opu.citation.lastpage 55 en
opu.citation.issue 3(44) en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию