eONPUIR

Development and research of throttle-regulating valves with increased erosion resistance

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Korolyov, Alexsandr
dc.contributor.author Корольов, Олександр Вікторович
dc.contributor.author Королев, Александр Викторович
dc.contributor.author Pavlyshyn, Pavlo
dc.contributor.author Павлишин, Павло Яремович
dc.date.accessioned 2021-05-01T14:31:29Z
dc.date.available 2021-05-01T14:31:29Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Koroliov, O., Pavlyshyn, P. (2020). Development and research of throttle-regulating valves with increased erosion resistance. Odes`kyi Polytechnichnyi Universytet, Pratsi, 3 (62, 64–69. en
dc.identifier.citation Koroliov, O. Development and research of throttle-regulating valves with increased erosion resistance / O. Koroliov, P. Pavlyshyn // Пр. Одес. політехн. ун-ту. – Одеса, 2020. – Вип. 3 (62). – P. 64–69. en
dc.identifier.issn 2076-2429
dc.identifier.issn 2223-3814
dc.identifier.uri 10.15276/opu.3.62.2020.08
dc.identifier.uri https://pratsi.opu.ua/app/webroot/articles/1612860689.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11587
dc.description.abstract The reliability and trouble-free operation of nuclear power plants is due to the reliability of the pipeline systems connecting the main and auxiliary equipment. The main elements of such systems are power valves, the reliable operation of which largely determines the reliability of the NPP as a whole. At the same time, one of the problems that reduce the service life of the reinforcement is the erosive wear of its main elements. The article is devoted to the development and experimental research of reinforcement with increased resistance to erosion wear. The problems associated with the operation of valves and the relevance of the raised problem are shown. It should be noted that the study of such a valve is performed for the first time. A feature of the valve design is that the medium, passing through the regulator, does not leave the valve, but enters the porous filling, where the flow rate and associated noise are effectively damped. The article presents an experimental design of such a valve and describes an experimental stand for its research, gives a description of research methods. To study the flow in the porous layer, 12 sensors were used, inserted into the layer. Fractional polyethylene was used as a porous backfill, therefore the experiment was carried out at low pressures and normal temperatures. As a result of the experiment, the pressure distribution in the porous layer was obtained depending on the degree of valve opening and the increase in flow through it. Nonlinear dependences are obtained at average flow rates and linear at maximum and minimum flow rates. It has been established that in such reinforcement the section with a high velocity of the medium will be in a porous backfill. The study of the hydraulic characteristic showed that this characteristic has near linear character, similar for flows in porous media. en
dc.description.abstract Надійність і безаварійність роботи атомних станцій обумовлена надійністю роботи трубопровідних систем, що пов'язують основне і допоміжне обладнання. Основними елементами таких систем є енергетична арматура (клапани, вентилі та ін.), надійна робота якої багато в чому визначає надійність АЕС в цілому. При цьому однією з проблем, що знижують ресурс арматури, є ерозійний знос основних її елементів. Стаття присвячена розробці і експериментальному дослідженню вентиля з підвищеною стійкістю до ерозійного зносу. В статті показані проблеми, які пов'язані з експлуатацією вентиля і, як наслідок, обумовлюється актуальність дослідження. Слід зазначити, що дослідження вентиля запропонованої конструкції виконується вперше. Особливістю конструкції вентиля є те, що робоче середовище, проходячи орган регулювання, потрапляє в пористу засипку, де відбувається ефективне гасіння швидкості потоку і пов'язаного з цим шумом. Представлена експериментальна конструкція вентиля і описаний експериментальний стенд для його дослідження, дається опис методів дослідження. Для дослідження течії в пористому шарі вентиля використовувалися 12 датчиків, заведених всередину шару. У якості пористої засипки використовувався дрібний поліетилен, тому експеримент проводився на низькому тиску і при нормальних температурах. В результаті експерименту отримано розподіл тиску в пористому шарі в залежності від ступеня відкриття вентиля і збільшення витрати через нього. Отримано нелінійні залежності на середніх витратах і лінійні на максимальних і мінімальних витратах. Встановлено, що в такому вентилі ділянка з високою швидкістю середовища буде перебувати в пористої засипці. Дослідження гідравлічної характеристики показало, що вона має характер близький до лінійного, подібний для течій в пористих середовищах en
dc.language.iso en_US en
dc.publisher Одеса: [б. в.] en
dc.subject erosion en
dc.subject flow characteristic en
dc.subject valve of new design en
dc.subject experiment en
dc.subject pressure distribution en
dc.subject ерозія en
dc.subject вентиль нової конструкції en
dc.subject видаткова характеристика en
dc.subject експеримент en
dc.subject розподіл тиску en
dc.title Development and research of throttle-regulating valves with increased erosion resistance en
dc.title.alternative Розробка і дослідження дросельно-регулюючого вентиля з підвищеною ерозійної стійкістю en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра атомних електричних станцій uk
opu.citation.journal Proceedings of Odessa Polytechnic University = Праці Одеського політехнічного університету en
opu.citation.firstpage 64 en
opu.citation.lastpage 69 en
opu.citation.issue 3(62) en
opu.staff.id korolov@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию