У статті порівнено показники стану розвитку автомобілебудівного ринку України, розглянуті законодавча
база, діяльність основних вітчизняних виробників автомобілів, їхні обсяги продажів, темпи росту реалізації у динаміці; дана оцінка стану ринку та надані рекомендації щодо
удосконалення маркетингових стратегій автомобілебудівних підприємств в умовах, що склалися. Виведення вітчизняного автопрому на новий рівень неможливий без залучення
світового досвіду автомобільної промисловості. З метою збільшення споживчого попиту необхідне створення в Україні конкурентноздатного легкового автомобілебудування, залучення світового досвіду розвитку автомобільної галузі для покриття внутрішнього попиту та у майбутньому реалізації
перспективи експорту, проведення маркетингові дослідження
споживчої поведінки, удосконалювати маркетингові стратегії
Українських автомобілебудівних підприємств.
The article shows the main trends in Ukrainian automotive market, discussed the legal frameworks , the activities of the major
domestic car manufacturers , their sales, growth and other indicators of implementation of these in dynamics ;given the recommendations for the improvement of marketing strategies of automotive businesses in the circumstances .The output of the domestic auto industry to a new level is impossible without the involvement of international experience of the automotive industry.
It is advisable to attract and increase consumer demand, to carry out
market research on consumer behavior, to use innovative marketing
tools to influence consumer behavior, to improve marketing strategies and to look for new approaches to the client in the
circumstances.
В статье представлены основные тенденции развития
украинского автомобильного рынка, рассмотрена законодательная база, деятельность крупнейших
отечественных производителей автомобилей, их объемы
продаж , темпы роста реализации и другие показатели в динамике, даны рекомендации по совершенствованию
маркетинговых стратегий автомобильных предприятий в
сложившихся условиях. Вывод отечественного автопрома на
новый уровень невозможен без привлечения мирового опыта
автомобильной промышленности. С целью увеличения
потребительского спроса необходимо регулярно проводить
маркетинговые исследования поведения потребителей, использовать инновационные маркетинговые инструменты для того, чтобы влиять на потребительское поведение, улучшать
маркетинговые стратегии и искать новые подходы к клиенту.