Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Крупеніна, Лідія Валеріївна | |
dc.contributor.author | Крупенина, Лидия Валерьевна | |
dc.contributor.author | Krupenina, Lidiia | |
dc.date.accessioned | 2017-02-23T09:49:01Z | |
dc.date.available | 2017-02-23T09:49:01Z | |
dc.date.issued | 2015-10 | |
dc.identifier.citation | Крупеніна, Л. Провокативність сучасного образотворчого мистецтва як стратегія його розвитку / Л. Крупеніна // Аркадіа. - 2016. - № 1 (46). - С. 49-53. | uk |
dc.identifier.uri | http://storage.library.opu.ua/online/periodic/a-1(46)2016/11.pdf | |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/xmlui/handle/123456789/1172 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена розгляду провокативності сучасного образотворчого мистецтва як провідної стратегії його розвитку та впливу на глядача. Підтверджується висловлювання про те, що провокативність виступає в ролі певного механізму створення невизначеності у сучасному образотворчому мистецтві, що забезпечує його життєздатність і можливість еволюціонувати. В роботі описані найбільш яскраві прояви художньої провокації (перформанс, хепенінг, інсталяція) і виділені її форми. | en |
dc.description.abstract | Статья посвящена рассмотрению провокативности современного изобразительного искусства, как ведущей стратегии его развития и воздействия на зрителя. Подтверждается высказывание о том, что провокативность выступает в роли определенного механизма создания неопределенности в современном изобразительном искусстве, что обеспечивает его жизнестойкость и возможность эволюционировать. Также в работе описаны наиболее яркие проявления художественной провокации (перформанс, хэппенинг, инсталляция) и выделены ее формы. | en |
dc.description.abstract | The article is devoted to the review and analysis provocative modern fine art, as a leading strategy for its development and impact on the viewer. Confirmed the statement that provocative acts as a specific mechanism to create uncertainty in modern fine art, which ensures its viability and ability to evolve. Also described in the most representative of artistic provocation (performance, happening, installation) and highlights its shape | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Odessa National Polytechnic University | en |
dc.subject | провокація | en |
dc.subject | образотворче мистецтво | en |
dc.subject | художня провокативність | en |
dc.subject | перформанс | en |
dc.subject | хепенінг | en |
dc.subject | інсталяція | en |
dc.subject | провокация | en |
dc.subject | изобразительное искусство | en |
dc.subject | художественная провокативность | en |
dc.subject | перформанс | en |
dc.subject | хэппенинг | en |
dc.subject | инсталляция | en |
dc.subject | provocation | en |
dc.subject | art | en |
dc.subject | artistic provocation | en |
dc.subject | performance | en |
dc.subject | happening | en |
dc.subject | installation | en |
dc.title | Провокативність сучасного образотворчого мистецтва як стратегія його розвитку | en |
dc.title.alternative | Провокативность современного изобразительного искусства как стратегия его развития | en |
dc.title.alternative | Provocative property of modern fine art as a strategy for its development | en |
dc.type | Article | en |
opu.kafedra | Кафедра культурології та мистецтвознавства | uk |
opu.citation.journal | Аркадіа | en |
opu.citation.firstpage | 49 | en |
opu.citation.lastpage | 53 | en |
opu.citation.issue | 1(46) | en |