Розроблено метод суперпозиції для отримання математичної моделі температури переривчастого і високопористого шліфування. Це дозволило отримати умови для визначення постійної часу і оцінити час перехідного процесу, після якого обидві моделі будуть ідентичні за результатами обчислення температури. Перевагою такого вивчення стало нове уявлення температури шліфування, що містить періодичну компоненту, накладену на безперервно зростаючу компоненту від середнього значення поверхневого теплового потоку. Компоненти використані для визначення температури шліфування з урахуванням зміни геометричних параметрів переривчастих і високопористих шліфувальних кругів, у тому числі для обробки спеціальних поверхонь під ущільнення.
Разработан метод суперпозиции для получения математической модели температуры прерывистого и высокопористого шлифования. Это позволило получить условие для определения постоянной времени и оценить время переходного процесса, после которого обе модели будут идентичны по результатам вычисления температуры. Преимуществом такого изучения явилось новое представление температуры шлифования, содержащее периодическую компоненту, наложенную на непрерывно возрастающую компоненту от среднего значения поверхностного теплового потока. Компоненты использованы для определения температуры шлифования с учётом изменения геометрических параметров прерывистых и высокопористых шлифовальных кругов, в том числе для обработки специальных поверхностей под уплотнения.
The superposition method is created to get a mathematical model for interruptedand high porous grinding wheeltemperature determination. It gave the condition to find time constant and evaluate transient time after which the both models will be identical to the temperature calculated. The benefits of this study are a new presentation of the grinding temperature consisting of a periodic component superposed on the rising temperature one, which is created by the average surface flux. Components used to find grinding temperature by changing the interrupted and high porousgrinding wheel geometry parameters including sealing surface machining