eONPUIR

Design of a direct current motor with a windingless rotor for electric vehicles

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Ivliev, Dmytro
dc.contributor.author Івлєв, Дмитро Анатолійович
dc.contributor.author Ивлев, Дмитрий Анатольевич
dc.contributor.author Kosenkov, Volodymyr
dc.contributor.author Косенков, Володимир
dc.contributor.author Косенков, Владимир
dc.contributor.author Vynakov, Oleksandr
dc.contributor.author Вінаков, Олександр Федорович
dc.contributor.author Винаков, Александр Федорович
dc.contributor.author Savolova, Elvira
dc.contributor.author Савьолова, Ельвіра Вікторівна
dc.contributor.author Савелова, Эльвира Викторовна
dc.contributor.author Yarmolovych, Viktoria
dc.contributor.author Ярмолович, Вікторія Ярославівна
dc.contributor.author Ярмолович, Виктория Ярославовна
dc.date.accessioned 2021-11-27T16:43:34Z
dc.date.available 2021-11-27T16:43:34Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Ivliev, D., Kosenkov, V., Vynakov, O., Savolova, E., Yarmolovych, V. (2021). Design of a direct current motor with a windingless rotor for electric vehicles. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4/5 (112), 41–50. en
dc.identifier.citation Design of a direct current motor with a windingless rotor for electric vehicles / D. Ivliev, V. Kosenkov, O. Vynakov, E. Savolova, V. Yarmolovych // Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. – 2021. – 4/5 (112). – Р. 41–50. en
dc.identifier.isbn https://doi.org/10.15587/1729-4061.2021.231733
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11963
dc.description.abstract Modern electric vehicles typically exploit synchronous motors with magnetoelectric excitation as traction engines. While possessing a series of undeniable advantages, the synchronous motor has one significant drawback ‒ the high cost predetermined by the high price of permanent magnets. In addition, the impossibility to disable a magnetic field in case of engine malfunction can lead to an emergency on the road. Given this, there is a need to design new structures of electrical machines with electromagnetic excitation. The structure of a DC traction motor with electromagnetic excitation involving the rotor or stator segmentation makes it possible to considerably weaken the field of the armature transverse reaction by decreasing magnetic conductivity of the magnetic circuit in the transverse direction. Therefore, such a structure lacks commutating poles and a compensation winding. There are no permanent magnets in the structure, all windings are stationary, an electronic switch is used instead of a collector, and a windingless low-inertia rotor does not require additional measures to remove heat. That all has made it possible to significantly reduce the cost of active materials for the traction engine and improve its reliability. To test the performance of the new design, a full-size model of the engine and a working experimental prototype were fabricated. Applying a synchronous jet engine with magnetization for the BMW i3 electric car as an analog, the engine calculations were performed and its simulation was carried out. The results of the analysis show that the mass of the new engine is 35 % greater than the mass of the analog but the cost of active materials is less than that of the analog by 63 %. The results testify to the possibility of implementing a given structure industrially en
dc.description.abstract Зазвичай у сучасних електромобілях у якості тягових електродвигунів ви-користовують синхронні двигуни з магнітоелектричним збудженням. Маючи ряд переваг серед інших типів електричних машин, цей двигун має один істот-ний недолік –високу вартість, обумовлену високою ціною на постійні магніти. Крім цього, неможливість відключити магнітне поле при несправності двигуна може призвести до виникнення аварійної ситуаціїна дорозі. У зв'язку із цим виникає необхідність у розробці нових конструкцій електричних машин з елек-тромагнітним збудженням.Конструкція тягового двигуна постійного струмуз електромагнітним збудженням за рахунок сегментації статора або ротора дозволяє суттєво послабити поле поперечної реакції якоря шляхом зниження магнітної провідно-сті магнітопроводу в поперечному напрямку. Тому в даній конструкції немає необхідності в установці додаткових полюсів і компенсаційної обмотки.У конструкції відсутні постійні магніти, усі обмотки нерухомі, замість колек-тора використовується електронний комутатор,а безобмотковий малоінер-ціїний ротор не потребуєдодаткових мір по відводу тепла.Усе цедозволило суттєво зменшити вартість активних матеріалів тягового двигуна й підви-щити його надійність.Для перевірки працездатності нової конструкції були створені повнороз-мірний макет двигуна та робочий експериментальний зразок. Прийнявши в якості аналога синхронний реактивний двигун з підмагнічуванням для електро-мобіля BMW i3, були проведені розрахунки двигуна і його моделювання.Резуль-тати аналізу показують, що маса нового двигуна більше маси аналога на 35 %, але при цьому вартість активних матеріалів менше, ніж у аналога, на 63 %. Отримані результати дають підстави щодо можливості втілення даної кон-струкції уреальне промислове виробництво. en
dc.language.iso en_US en
dc.publisher Technology Center en
dc.subject DC motor en
dc.subject switch en
dc.subject armature transverse reaction en
dc.subject number of pole pairs en
dc.subject двигун постійного струму en
dc.subject комутатор en
dc.subject поперечна реакція якоря en
dc.subject число пар полюсів en
dc.title Design of a direct current motor with a windingless rotor for electric vehicles en
dc.title.alternative Розробка двигуна постійного струму з безобмотковим ротором для застосування в електротранспорті en
dc.type Article in Scopus en
opu.kafedra Кафедра електромеханічних систем з комп'ютерним управлінням uk
opu.citation.journal Eastern-European Journal of Enterprise Technologies = Східно-Європейський журнал передових технологій en
opu.citation.volume 4 en
opu.citation.firstpage 41 en
opu.citation.lastpage 50 en
opu.citation.issue 5(112) en
opu.staff.id ivlevd@op.edu.ua en
opu.staff.id afvinakov@op.edu.ua en
opu.staff.id savolova.ev@op.edu.ua en
opu.staff.id yarmolovych@op.edu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию