Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Медведенко, Олег | |
dc.date.accessioned | 2022-01-07T15:29:08Z | |
dc.date.available | 2022-01-07T15:29:08Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Медведенко О. ІНТЕРАКТИВНА ЕТИКА У ВІДЕОІГРАХ: АНАЛІЗ СИМУЛЯЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ИНТЕРАКТИВНОГО ВИДУ МИСТЕЦТВА ТА ДУМОК У СИСТЕМІ “PREY”// філософія та гуманізм. № 13 | en |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12073 | |
dc.description.abstract | Дане дослідження розбирає потенціал інтерактивного мистецтва у наданні людям нового досвіду який може забезпечити нетипові для реального життя обставини та дозволити розв’язувати нові розумові задачі, у цьому прикладі етичні та моральні. Також розглядається сюжет та його думки, такі як зміна когнітивних навичок, теоритична різниця понять між розумними видами та почуттям співчуття. Здійснюється порівняльний аналіз значення та виникнення моралі у житті людського суспільства за допомогою філософії, психології та нейробіології. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | ОНПУ | en |
dc.subject | Ігрова індустрія, нейроетика, мораль, проблема “вагонетки”, трансгуманізм | en |
dc.title | ІНТЕРАКТИВНА ЕТИКА У ВІДЕОІГРАХ: АНАЛІЗ СИМУЛЯЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ИНТЕРАКТИВНОГО ВИДУ МИСТЕЦТВА ТА ДУМОК У СИСТЕМІ “PREY” | en |
dc.title.alternative | INTERACTIVE ETHICS IN VIDEO GAMES: ANALYSIS OF SIMULATION POSSIBILITIES OF INTERACTIVE ART AND THOUGHTS OF “PREY” (2017) | en |
dc.type | Article in Index Copernicus | en |
opu.citation.journal | Філософія та гуманізм | en |
opu.citation.firstpage | 29 | en |
opu.citation.lastpage | 36 | en |
opu.citation.issue | 13 | en |