Аннотация:
Стаття є спробою просунути незакінчену критику ідеалізму
Інгардена на крок вперед. Пропонується схематичне рішення проблеми реаліста
зовнішнього світу, що полягає в поясненні того, як ми можемо ідентифікувати і
заново ідентифікувати фікції, сутності, які в якомусь сенсі не існують. Рішення
містить три пропозиції:погодитися з Гуссерлем і Інгарденом, що існують
універсалії з интенціональністю («навмисні суті» Гуссерля), прийняти, на відміну
від Гуссерля і Інгардена, базисний реалізм універсалій і погодитися з думкою
Інгардена про те, що існує спосіб відрізнятися від тих, що висуваються в
традиційній метафізиці, - чисто інтенціональне буття. Разом ці погляди мають на
увазі, що всі випадки конкретного интенціонального універсала спрямовані на один і
той же інтенціональний об'єкт; будь цей об'єкт дійсно існуючим об'єктом або
вигадкою, чисто навмисною істотою.