eONPUIR

Методичні вказівки до лабораторних робіт для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти з дисципліни «Експлуатаційні властивості колісних транспортних засобів»

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Чабан, Сергій Григорович
dc.contributor.author Чабан, Сергей Григорьевич
dc.contributor.author Chaban, Sergey
dc.contributor.author Пуріч, Дмитро Олександрович
dc.contributor.author Пурич, Дмитрий Александрович
dc.contributor.author Purich, Dmytro
dc.date.accessioned 2022-02-09T14:28:38Z
dc.date.available 2022-02-09T14:28:38Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Чабан, С. Г., уклад. Методичні вказівки до лабораторних робіт для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти з дисципліни «Експлуатаційні властивості колісних транспортних засобів» : спец. 133 – Галузеве машинобудування, освіт. програма Комп’ютер. проектування та діагностика коліс. трансп. засобів / уклад. С. Г. Чабан, Д. О. Пуріч ; Держ. ун-т «Одес. політехніка». – Одеса, 2022. – 48 с. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12392
dc.description.abstract Автомобілебудування по всьому світу постійно вдосконалюється, цьому сприяє бурхливий розвиток технологій і інновацій, таких як: введення в виробництво нових кольорових сплавів, пластмас, які майже не поступаються по своїх властивостях чорним сплавам; мікропроцесорного обладнання, створення гібридів та інші. Існують основні напрями розвитку, із-за яких конструкторам постійно доводиться удосконалювати конструкції автомобілів, і звичайно ще для того, щоб встигати за потребами покупців. До основних напрямів можна віднести такі як: економічні, соціальні та екологічні. Соціальні це в основному безпека і комфортабельність, задовольняючи які в конструкції автомобіля з'явилися системи стабілізації руху, АВС, ПБС та інші системи, які і забезпечили виконання і безпеки і комфортабельності керування автомобілем. До економічних напрямків розвитку в основному відносяться паливна економічність, яку можна досягати знову ж таки за допомогою нових технологій. Завдяки впровадженню в конструкцію автомобіля нових металевих сплавів, порошкових матеріалів і пластмас (вже в 90-х роках для середнього легкового автомобіля доводилося пластмас 174 кг) змогли досягти зниження ваги автомобіля, що дуже важливо, так як при зниженні ваги на 50-70 кг паливна економічність зростає на 2-3%. Зменшення аеродинамічної сили, при використанні більш обтічних кузовів автомобілів спроектованих за допомогою останніх програмних пакетів САПР. Екологічний напрям в наш час у зв'язку з такою великою кількістю автомобілів дуже сильно впливає на їх конструкцію і зокрема на двигун. Оскільки всі автомобілебудівні компанії зацікавлені у продажу своєї продукції, а допустимих норм (EURO1,2,3,4,5,6) по викидах становляться все більше, впроваджуються конструктивні заходи щодо зниження токсичності, вдосконаленню робочих процесів і використання менш токсичних палив. При проектуванні інженеру необхідно знати, які властивості необхідні КТЗ, щоб його можна було експлуатувати з найбільшою ефективністю. Інженеру з експлуатації знання експлуатаційних властивостей різних АТЗ дозволяють вибрати ті з них, які найбільшою мірою відповідають характеру вантажу, який підлягає перевезенню в конкретних умовах експлуатації. Це дає можливість виробити оптимальну стратегію перевезень, а також оптимальні методи підтримування експлуатаційних властивостей при технічному обслуговуванні та ремонті. Інженер з організації руху повинен знати, які властивості мають АТЗ на дорогах різних категорій з тим, щоб зменшити імовірність виникнення дорожньо-транспортних пригод. Виходячи з вище переліченого, цілью проведення лабораторних робіт являється закріплення теоретичних знань, формування вмінь та навиків по визначенню та розрахунках параметрів експлуатаційних властивостей за допомогою лінії діагностики легкових автомобілів Bosch SDL-260. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеса: ОП en
dc.title Методичні вказівки до лабораторних робіт для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти з дисципліни «Експлуатаційні властивості колісних транспортних засобів» en
dc.type Preprint en
opu.kafedra Кафедра автомобільного транспорту та логістики uk
opu.staff.id purich.d.o@op.edu.ua en
opu.staff.id s.g.shaban@op.edu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию