The paper proposes a scientific and methodical approach for choosing a
method of innovative products` sales forecasting depending on the stage of
the innovation process. For every stage of the innovation process (basic
research, applied research, experimental studies, implementation and
diffusion) forecast types of volumes of expenses for innovation and
performance indicators of innovation are marked. For each of the stages of
the innovation process sources of projections (expert review and sales data)
and related methods of forecasting are identified. Special attention is paid to
method of forecasting simulation at the stage of diffusion of innovations,
which are obtained by the individual forecasts of sales of innovative
products..
ркетинговій інформаційній системі промислових підприємств.
У статті запропоновано науково-методичний підхід вибору методу
прогнозування збуту інноваційної продукції в залежності від етапу
інноваційного процесу. На кожному етапі інноваційного процесу:
фундаментальні дослідження, прикладні дослідження, експериментальні
роботи, впровадження та дифузія виділено види прогнозів обсягів
витрат на інновації та показників результативності інноваційної
діяльності. Для кожного з етапів інноваційного процесу визначені
джерела отримання прогнозів (експерти або дані поточного продажу) та
пов’язані з ними методи прогнозування. Приділено увагу імітаційним
методам прогнозування на етапі дифузії інновацій, за якими
отримуються окремі прогнози збуту інноваційної продукції.
ркетинговой информационной системе промышленных предприятий.
В статье предложен научно-методический подход выбора метода
прогнозирования сбыта инновационной продукции в зависимости от
этапа инновационного процесса. На каждом этапе инновационного
процесса: фундаментальные исследования, прикладные исследования,
экспериментальные работы, внедрение и диффузия выделены виды
прогнозов объемов затрат на инновации и показателей
результативности инновационной деятельности. Для каждого из этапов
инновационного процесса определены источники получения прогнозов
(эксперты или данные текущих продаж) и связанные с ними методы
прогнозирования. Уделено внимание имитационным методом
прогнозирования на этапе диффузии инноваций, по которым
получаются отдельные прогнозы сбыта инновационной продукции.