eONPUIR

Determining the approach to quality in the construction of the process landscape of the Odessa polytechnic state university

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Perperi, Liudmyla
dc.contributor.author Перпері, Людмила Михайлівна
dc.contributor.author Перпери, Людмила Михайловна
dc.contributor.author Oborskyi, Hennadii
dc.contributor.author Оборський, Геннадій Олександрович
dc.contributor.author Оборский, Геннадий Александрович
dc.contributor.author Goloborodko, Ganna
dc.contributor.author Голобородько, Ганна Михайлівна
dc.contributor.author Голобородько, Анна Михайловна
dc.contributor.author Palennyi, Yurii
dc.contributor.author Паленний, Юрій Григорович
dc.contributor.author Паленный, Юрий Григорьевич
dc.contributor.author Gugnin, Volodymyr
dc.contributor.author Гугнін, Володимир Павлович
dc.contributor.author Гугнин, Владимир Павлович
dc.date.accessioned 2022-04-21T17:10:52Z
dc.date.available 2022-04-21T17:10:52Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Perperi, L., Oborskyi, G., Goloborodko, G., Palennyy, Yu., Gugnin, V. (2021). Determining the approach to quality in the construction of the process landscape of the Odessa polytechnic state university. Odes`kyi Polytechnichnyi Universytet, Pratsi, 2 (64), 71–80. Determining the approach to quality in the construction of the process landscape of the Odessa polytechnic state university / L. Perperi, G. Oborskyi, G. Goloborodko, Yu. Palennyy, V. Gugnin // Пр. Одес. політехн. ун-ту. – Одеса, 2021. – Вип. 2 (64). – P. 71–80. en
dc.identifier.issn 2076-2429
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12503
dc.description.abstract Об'єктом цього дослідження є модель процесного ландшафту закладу вищої освіти. В цьому дослідженні було встановлено взаємозв'язок верхніх рівнів циклів постійного поліпшення з циклами нижніх рівнів. Запропоновано визначати взаємозв'язок рівнів процесів постійного поліпшення через фазу «Роби» таким чином, що ця фаза процесу верхнього рівня реалізується повним циклом підпроцесу. Були визначені вихідні положення та послідовність дій для побудови ландшафту системи управління якістю для чого необхідно було визначити контекст діяльності університету; визначити процеси за категоріями та ступінь їх деталізації; визначити послідовність процесів різних категорій та взаємозв'язку між ними. У результаті побудовано процесний ландшафт із застосуванням графічного методу. Для реалізації інноваційних рішень, реінжинірингу процесу загалом запропоновано цикл PDCA доповнити фазою «S – старт». Ця фаза має ініціювати створення певних процесів, які після старту мають розвиватися самостійно без втручання вищого керівництва. Проведено аналіз процесного ландшафту відповідно до поставлених цілей та їх придатності відповідно до контексту діяльності організації. Цінність роботи полягає в тому, що заклади освіти можуть використовувати результати досліджень, представлених у статті, для побудови власного процесного ландшафту системи управління якістю закладу освіти з урахуванням вимог стандартів ISO 9001:2015, ISO 21001:2018 і стандартів та рекомендацій ESG 2015; у роботі показано способи інтеграції рекомендацій ESG до структури вимог стандартів ISO. en
dc.description.abstract The object of this research is the process landscape model of an institution of higher education. In this study, the relationship of the upper levels of the continuous improvement cycles with the cycles of the lower levels was established. It is proposed to determine the relationship of the levels of continuous improvement processes through the “Do” phase so that this phase of the top level process is implemented by the full cycle of the subprocess. The initial positions and sequence of actions for building the landscape of the quality management system were determined; for this, it was necessary to determine the context of the university's activities; determine the processes by categories and their degree of detail; determine the sequence of processes of different categories and the relationship between them. For the implementation of innovative solutions, reengineering of the process as a whole, the Plan-Do-Check-Act cycle has been proposed to be supplemented with the “S-start” phase. This phase should initiate the creation of certain processes, which after the start should develop independently without the intervention of top management. The analysis of the process landscape was carried out in accordance with the stated goals and their suitability in accordance with the context of the organization's activities. The carried out work value is that educational institutions can use the scientific research results presented in the article to build their own educational institution quality management system process landscape taking into account the requirements of ISO 9001:2015, ISO 21001:2018, standards and guidelines ESG 2015; the article exposes ways to integrate ESG recommendations into the ISO standards requirements structure. en
dc.language.iso en en
dc.publisher Одеса: [б. в.] en
dc.subject підхід до якості en
dc.subject процесний ландшафт en
dc.subject управління якістю en
dc.subject забезпечення якості en
dc.subject стейкхолдери en
dc.subject quality approach en
dc.subject process landscape en
dc.subject quality management en
dc.subject quality assurance en
dc.subject stakeholders en
dc.title Determining the approach to quality in the construction of the process landscape of the Odessa polytechnic state university en
dc.title.alternative Визначення підходу до якості при побудові процесного ландшафту Державного університету «Одеська політехніка» en
dc.type Article en
opu.citation.journal Праці Одеського політехнічного університету en
opu.citation.firstpage 71 en
opu.citation.lastpage 80 en
opu.citation.issue 2(64) en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию