eONPUIR

Просмотр Тези доповідей 57-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі» по автору "ac541e06-f52e-47c6-ac9f-953b888f022e"

Просмотр Тези доповідей 57-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі» по автору "ac541e06-f52e-47c6-ac9f-953b888f022e"

Отсортировать по: Порядку: Результаты:

  • Одинець, Катерина Олександрівна; Odynets, Kateryna; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia (Одеса, ОП, 2022)
    Робота присвячена дослідженню грінвошинга як формі екологічного маркетингу сучасних компаній. Було визначено суть грінвошинга в цілому та показано як компанії маніпулюють за допомогою екологічного маркетинга.
  • Климова, Єлизавета Ігорівна; Klimova, Elizabeth; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia (Одеса, ОП, 2022)
    Інтенсивно розвиваючись, реклама в незалежній Україні стає все більш значущим соціальним фактором. Проблема соціокультурного осмислення ролі і місця реклами в умовах переходу України до інформаційного суспільства все ще ...
  • Осипенко, Наталія Валеріївна; Osipenko, Natalia; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia (Одеса, ОП, 2022)
    Робота присвячена розробленню комплексу маркетингу (маркетинг-міксу), як однієї з основоположних складових загальної моделі маркетингової діяльності. Вона потребує відповідального підходу та детального вивчення.
  • Процей, Анна Сергіївна; Protsei, Anna; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia (Одеса, ОП, 2022)
    Кожному підприємцю хочеться привести якомога більше клієнтів у бізнес. Кожен бажає викластись на максимум заради них. Адже розуміють, що задоволені клієнти – запорука процвітання. Тільки де знайти, як залучити цих людей? ...
  • Присяжнікова, Катерина Сергіївна; Prysyazhnikova, Kateryna; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia (Одеса, ОП, 2022)
    Робота присвячена вивченню основ маркетингових досліджень. Було визначено головну мету та ціль маркетингових досліджень. Досліджено концепцію, види та об’єкти ринкового дослідження. Наведено головні обов’язки дослідника. ...
  • Гричан, Яна Вікторівна; Hrychan, Yana; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia (Одеса, ОП, 2022)
    Основною передумовою ефективної товарної, цінової, збутової та рекламної діяльності підприємства є виділення більш-менш однорідних груп споживачів - сегментація ринку. Сегментація ринку - це досить складний за виконанням ...
  • Наніш, Юлія Іванівна; Nanish, Yulia; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia (Одеса, ОП, 2022)
    Робота присвячена виявленню ефективності використання емоцій у маркетингу. Було проаналізовано найпоширеніші приклади використання емоційного маркетингу і як та коли краще його використовувати