eONPUIR

Сила емоцій в маркетингу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Наніш, Юлія Іванівна
dc.contributor.author Nanish, Yulia
dc.contributor.author Конак, Євгенія Іванівна
dc.contributor.author Konak, Eugenia
dc.date.accessioned 2022-05-05T12:33:09Z
dc.date.available 2022-05-05T12:33:09Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Наніш, Ю. І. Сила емоцій в маркетингу / Ю. І. Наніш ; наук. керівник Є. І. Конак // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 57-ої конф. молодих дослідників ОП-бакалаврів. - Одеса, 2022. - С. 16-17. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12535
dc.description.abstract Робота присвячена виявленню ефективності використання емоцій у маркетингу. Було проаналізовано найпоширеніші приклади використання емоційного маркетингу і як та коли краще його використовувати en
dc.description.abstract The work is devoted to identifying the effectiveness of the use of emotions in marketing. The most common examples of the use of emotional marketing and how and when to use it were analyzed. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеса, ОП en
dc.subject емоції en
dc.subject реклама en
dc.subject маркетинг en
dc.subject emotions en
dc.subject marketing en
dc.subject advertising en
dc.title Сила емоцій в маркетингу en
dc.title.alternative The power of emotions in marketing en
dc.type Conference proceedings en
opu.kafedra Кафедра маркетингу uk
opu.citation.firstpage 16 en
opu.citation.lastpage 17 en
opu.staff.id konak.ie.i@op.edu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию