eONPUIR

Грінвошинг як форма екологічного маркетингу сучасних компаній

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Одинець, Катерина Олександрівна
dc.contributor.author Odynets, Kateryna
dc.contributor.author Конак, Євгенія Іванівна
dc.contributor.author Konak, Eugenia
dc.date.accessioned 2022-05-05T12:46:32Z
dc.date.available 2022-05-05T12:46:32Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Одинець, К. О. Грінвошинг як форма екологічного маркетингу сучасних компаній / К. О. Одинець ; наук. керівник Є. І. Конак // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 57-ої конф. молодих дослідників ОП-бакалаврів. - Одеса, 2022. - С. 18-20. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12536
dc.description.abstract Робота присвячена дослідженню грінвошинга як формі екологічного маркетингу сучасних компаній. Було визначено суть грінвошинга в цілому та показано як компанії маніпулюють за допомогою екологічного маркетинга. en
dc.description.abstract The work is devoted to the study of greenwashing as a form of environmental marketing of modern companies. The essence of greenwashing in general was defined and it was shown how companies manipulate with the help of ecological marketing. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеса, ОП en
dc.subject грінвошинг en
dc.subject недобросовісність en
dc.subject екологія en
dc.subject маркетингові цілі en
dc.subject greenwashing en
dc.subject dishonesty en
dc.subject ecology en
dc.subject marketing goals en
dc.title Грінвошинг як форма екологічного маркетингу сучасних компаній en
dc.title.alternative Greenwashing as a form of ecological marketing of modern companies en
dc.type Conference proceedings en
opu.kafedra Кафедра маркетингу uk
opu.citation.firstpage 18 en
opu.citation.lastpage 20 en
opu.staff.id konak.ie.i@op.edu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию