eONPUIR

Основи маркетингових досліджень

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Присяжнікова, Катерина Сергіївна
dc.contributor.author Prysyazhnikova, Kateryna
dc.contributor.author Конак, Євгенія Іванівна
dc.contributor.author Konak, Eugenia
dc.date.accessioned 2022-05-05T14:51:28Z
dc.date.available 2022-05-05T14:51:28Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Присяжнікова, К. С. Основи маркетингових досліджень / К. С. Присяжнікова ; наук. керівник Є. І. Конак // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 57-ої конф. молодих дослідників ОП-бакалаврів. - Одеса, 2022. - С. 24-26.. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12538
dc.description.abstract Робота присвячена вивченню основ маркетингових досліджень. Було визначено головну мету та ціль маркетингових досліджень. Досліджено концепцію, види та об’єкти ринкового дослідження. Наведено головні обов’язки дослідника. Проаналізовано основні напрямки та результати маркетингових досліджень. en
dc.description.abstract The work is devoted to the study of the basics of marketing research. The main purpose and goal of marketing research was determined. The concept, types and objects of market research are studied. The main responsibilities of the researcher are given. The main directions and results of marketing research are analyzed. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеса, ОП en
dc.subject маркетингові дослідження en
dc.subject маркетинг en
dc.subject стратегія en
dc.subject розвиток ринку en
dc.subject marketing research en
dc.subject marketing en
dc.subject strategy en
dc.subject market development en
dc.title Основи маркетингових досліджень en
dc.title.alternative Fundamentals of marketing research en
dc.type Conference proceedings en
opu.kafedra Кафедра маркетингу uk
opu.citation.firstpage 24 en
opu.citation.lastpage 26 en
opu.staff.id konak.ie.i@op.edu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию