eONPUIR

Лідогенерація. Методи залучення нових лідів

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Процей, Анна Сергіївна
dc.contributor.author Protsei, Anna
dc.contributor.author Конак, Євгенія Іванівна
dc.contributor.author Konak, Eugenia
dc.date.accessioned 2022-05-05T15:12:51Z
dc.date.available 2022-05-05T15:12:51Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Процей, А. С. Лідогенерація. Методи залучення нових лідів / А. С. Процей ; наук. керівник Є. І. Конак // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 57-ої наук. конф. студентів і молодих дослідників ОП-бакалаврів. - Одеса, 2022. - С. 27-29. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12539
dc.description.abstract Кожному підприємцю хочеться привести якомога більше клієнтів у бізнес. Кожен бажає викластись на максимум заради них. Адже розуміють, що задоволені клієнти – запорука процвітання. Тільки де знайти, як залучити цих людей? Потрібно задуматися. Поки конкуренти витрачають свій бюджет на дорогу теле - і радіорекламу, можна обігнати їх і побудувати успішний бізнес. І все це з допомогою грамотної системи залучення потенційних клієнтів. Лідогенерація – це інструменти, за допомогою яких відбувається збір, аналіз і обробка контактних даних покупця. Індивід, який проявив бажання і здійснив покупку, є лідом. Залежно від того, наскільки виражена ступінь готовності зробити покупку, йому присвоєно позначення: холодний, теплий, гарячий. en
dc.description.abstract Every entrepreneur wants to attract as many customers as possible to the business. Everyone wants to do their best for them. After all, they understand that satisfied customers are the key to prosperity. Just where to find how to attract these people? You have to think. As long as competitors spend their budget on expensive TV and radio advertising, you can overtake them and build a successful business. And all this with the help of a competent system of attracting potential customers. Lidogeneration is a tool used to collect, analyze and process customer contact information. The person who expressed a desire and made a purchase is potential buyer. Depending on the degree of readiness to make a purchase, it is assigned the designation: cold, warm, hot. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеса, ОП en
dc.subject лідогенерація en
dc.subject ефективність en
dc.subject лід en
dc.subject моделі: CPA- CPC- CPL en
dc.subject бізнес en
dc.subject сфера B2B en
dc.subject реклама en
dc.subject онлайн продажі en
dc.subject біржа лідів en
dc.subject директ-маркетинг en
dc.subject особисті продажі en
dc.subject lidogeneration en
dc.subject potential buyer en
dc.subject efficiency en
dc.subject business en
dc.subject models: CPA-CPC-CPL en
dc.subject advertising en
dc.subject B2B en
dc.subject ice exchange en
dc.subject online sales en
dc.subject personal sales en
dc.subject direct marketing en
dc.title Лідогенерація. Методи залучення нових лідів en
dc.title.alternative Lidogeneration. Methods of attracting potential customers en
dc.type Conference proceedings en
opu.kafedra Кафедра маркетингу uk
opu.citation.firstpage 27 en
opu.citation.lastpage 29 en
opu.staff.id konak.ie.i@op.edu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию