Ринкові умови господарювання, глобалізаційні процеси та посилення конкурентної боротьби зумовлюють необхідність кардинальної зміни систем мотивування персоналу більшості вітчизняних підприємств харчової промисловості. В сучасних умовах важливо не лише зацікавлювати працівників, а й створювати умови для їхньої мотивованості досягати стратегічних та тактичних цілей, а також реалізувати місію, візію і стратегію. Дієві інноваційні технології мотивування дають змогу підвищити ефективність та якість роботи персоналу, стимулюють ініціативність, інноваційність і креативність працівників, підвищують рівень корпоративної культури, а також дають змогу підприємствам покращувати свої конкурентні позиції у бізнес-середовищі завдяки людському чинник.
Market conditions, globalization processes and intensification of competition necessitate a radical change in the motivation systems of the staff of most domestic food companies. In modern conditions, it is important not only to interest employees, but also to create conditions for their motivation to achieve strategic and tactical goals, as well as to implement the mission, vision and strategy. Effective innovative motivational technologies can increase the efficiency and quality of staff, stimulate initiative, innovation and creativity of employees, increase the level of corporate culture, and enable companies to improve their competitive position in the business environment through the human factor.