eONPUIR

Вплив конструкційних та експлуатаційних факторів на запас ходу електромобілів

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Вчерашній, Дмитро Володимирович
dc.contributor.author Vcherashniy, Dmytro
dc.contributor.author Кезля, Ілля Олегович
dc.contributor.author Kezlya, Illya
dc.contributor.author Чабан, Сергій Григорович
dc.contributor.author Chaban, Sergey
dc.date.accessioned 2022-05-19T17:14:05Z
dc.date.available 2022-05-19T17:14:05Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Вчерашній, Д. В. Вплив конструкційних та експлуатаційних факторів на запас ходу електромобілів / Д. В. Вчерашній, І. О. Кезля ; наук. керівник С. Г. Чабан // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 57-ої конф. молодих дослідників ОП-бакалаврів. - Одеса, 2022. - С. 115-127.. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12582
dc.description.abstract Актуальність питання впровадження електромобілів в народне господарство обумовлено реалізацією вимог економічного, екологічного, політичного, технічного, психологічного та естетичного характерів. Повністю розділити ці сфери за змістом неможливо, оскільки між ними існують складні взаємозв'язки. Зростання потреби в енергетичних ресурсах та їх поступове виснаження, високі ціни та відсутність пального нафтового виробництва, особливо в умовах війни, на фоні гострих екологічних проблем тільки підсилює заміщення на ринку транспортних засобів на користь електрокарів Даний вид транспорту, при використанні нетрадиційних джерел енергії, на сьогоднішній день є самим екологічно чистим, тому що він менше впливає на зміну клімату, дозволяє істотно знизити глобальні викиди CO2, не виробляє викидів в атмосферу і зменшує шумове навантаження. Всі перераховані вище фактори особливо актуальні в міських умовах. Важливим фактором, який стримує впровадження електроавтомобілів являється його економічність, та запас ходу. Запас ходу, який задається заводом виробником в реальних умовах експлуатації в значній мірі залежить від умов експлуатації. Тому метою даного дослідження являється наступне: -провести аналіз стандартів для визначення запасу ходу електромобілів: -скласти енергетичний баланс електроавтомобіля; - за допомогою теоретичної оцінки техніко - експлуатаційних параметрів на прикладі автомобіля Тесла Моделі 3 LR 19 провести розрахунки запасу ходу при експлуатації електромобіля за випробувальними циклами NEDC та WLTP; -провести уточнення теоретичних розрахунків запасу ходу з урахуванням терміну служби акумулятора та експлуатаційних умов. en
dc.description.abstract The urgency of the introduction of electric vehicles in the national economy is due to the implementation of the requirements of economic, environmental, political, technical, psychological and aesthetic nature. It is impossible to completely separate these areas by content, because there are complex relationships between them. Growing demand for energy resources and their gradual depletion, high prices and lack of fuel oil production during the war against the background of acute environmental problems only increases the substitution in the market of vehicles in favor of electric cars. This type of transport, using unconventional energy sources, is currently the most environmentally friendly, because it has less impact on climate change, significantly reduces global CO2 emissions, does not produce emissions and reduces noise pollution. All the above factors are especially relevant in urban conditions. An important factor hindering the introduction of electric cars is its efficiency and range. The power reserve set by the manufacturer in real operating conditions largely depends on the operating conditions. Therefore, the purpose of this study is as follows: - to analyze the standards for determining the power reserve of electric vehicles: - to make the energy balance of the electric car; - by means of theoretical estimation of technical and operational parameters on an example of the Tesla car Model 3 LR 19 to carry out calculations of a power reserve at operation of the electric car on test cycles of NEDC and WLTP; - to clarify the theoretical calculations of the power reserve, taking into account the battery life and operating conditions. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеса, ОП en
dc.subject коефіцієнт маси батареї en
dc.subject допустимий рівень розряду батареї en
dc.subject питома витрата електроенергії на рух електроавтомобіля en
dc.subject випробувальний цикл en
dc.subject запас ходу en
dc.subject середній ККД системи електроприводу електромобіля en
dc.subject battery mass ratio en
dc.subject permissible battery discharge level en
dc.subject specific consumption of electricity for the movement of the electric car en
dc.subject test cycle en
dc.subject power reserve en
dc.subject average efficiency of the electric drive system of the electric car en
dc.title Вплив конструкційних та експлуатаційних факторів на запас ходу електромобілів en
dc.title.alternative Influence of design and operating factors on the stock of electric vehicles en
dc.type Conference proceedings en
opu.kafedra Кафедра автомобільного транспорту та логістики uk
opu.citation.firstpage 115 en
opu.citation.lastpage 127 en
opu.citation.conference Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 57-ої наук. конф. молодих дослідників ОП-магістрантів en
opu.staff.id s.g.shaban@op.edu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию