eONPUIR

Особливості впровадження інструментів діджитал-маркетингу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Донецкова, Валерія Андріївна
dc.contributor.author Donetskova, Valeriia
dc.contributor.author Продіус, Оксана Іванівна
dc.contributor.author Prodius, Oksana
dc.date.accessioned 2022-05-19T17:41:04Z
dc.date.available 2022-05-19T17:41:04Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Донецкова, В. А. Особливості впровадження інструментів діджитал-маркетингу / В. А. Донецкова ; наук. керівник О. І. Продіус // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 57-ої наук. конф. молодих дослідників ОП-бакалаврів. - Одеса, 2022. - С. 131-132. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12584
dc.description.abstract В умовах постійного збільшення користувачів мережі Інтернет зростає необхідність формування сучасного маркетингового інструментарію, що дозволяє використовувати Інтернет-ресурси для комунікацій зі споживачами, підвищення їх інформованості з метою просування товарів і послуг. Розвиток Інтернет-технологій дозволяє персоналізувати маркетингові комунікації, тобто встановлювати прямий безпосередній контакт з кожним окремим користувачем та налаштувати свою систему маркетингових комунікацій на потреби індивідуальних користувачів, здійснити налаштування комунікацій та інших елементів маркетинг-міксу підприємства. en
dc.description.abstract With the constant increase in Internet users, there is a growing need for modern marketing tools that allow you to use Internet resources to communicate with consumers, increase their awareness in order to promote goods and services. The development of Internet technologies allows you to personalize marketing communications, ie to establish direct contact with each individual user and adjust your marketing communications system to the needs of individual users, customize communications and other elements of the marketing mix of the enterprise. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеса, ОП en
dc.subject інтернет-маркетинг en
dc.subject канали діджитал-маркетингу en
dc.subject діджитал-маркетинг en
dc.subject маркетингові комунікації en
dc.subject діджитал-інструменти en
dc.subject internet marketing en
dc.subject digital marketing en
dc.subject digital tools en
dc.subject marketing communications en
dc.subject digital marketing channels en
dc.title Особливості впровадження інструментів діджитал-маркетингу en
dc.title.alternative Features of introduction of digital marketing tools en
dc.type Conference proceedings en
opu.kafedra Кафедра менеджменту ім. І.П. Продіуса uk
opu.citation.firstpage 131 en
opu.citation.lastpage 132 en
opu.citation.conference Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 57-ої наук. конф. молодих дослідників ОП-магістрантів en
opu.staff.id o.i.prodius@op.edu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию