eONPUIR

Антикризові стратегії розвитку

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Гончарук, Софія Романівна
dc.contributor.author Goncharuk, Sofia
dc.contributor.author Продіус, Оксана Іванівна
dc.contributor.author Prodius, Oksana
dc.date.accessioned 2022-05-21T15:15:36Z
dc.date.available 2022-05-21T15:15:36Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Гончарук, С. Р. Антикризові стратегії розвитку / С. Р. Гончарук ; наук. керівник О. І. Продіус // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 57-ої наук. конф. молодих дослідників ОП-бакалаврів. - Одеса, 2022. - С. 171-173. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12600
dc.description.abstract Реалізація стратегії антикризового розвитку дозволяє діагностувати, а відповідно, і запобігати осередкам зародження кризи задовго до того, як вищеописані першопричини негативно вплинуть на стан підприємства і воно перейде у фазу фінансово-економічної кризи, що буде лише наслідком організаційно-структурної кризи, а не його першопричиною. Hе може бути стратегії, придатної для всіх підприємств, як не існує єдиного універсального стратегічного антикризового управління. Кожне підприємство є особливим, тому й процес формування стратегії для нього індивідуальний і залежить від позиції підприємства на ринку, динаміки його розвитку та потенціалу, поведінки конкурентів, характеристик виготовленої продукції, стану економіки, підприємницького середовища та багатьох інших чинників. en
dc.description.abstract Implementation of the anti-crisis development strategy allows diagnosing and, accordingly, preventing foci of crisis long before the above causes negatively affect the state of the enterprise and it will enter the phase of financial and economic crisis, which will be only a consequence of organizational and structural crisis, not its root cause. . There can be no strategy suitable for all enterprises, as there is no single universal strategic crisis management. Each company is special, so the process of strategy for him is individual and depends on the company's market position, the dynamics of its development and potential, the behavior of competitors, the characteristics of manufactured products, the state of the economy, business environment and many other factors. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеса, ОП en
dc.subject антикризове управління en
dc.subject криза en
dc.subject стратегія розвитку en
dc.subject crisis management en
dc.subject development strategy en
dc.subject crisis en
dc.title Антикризові стратегії розвитку en
dc.title.alternative Anti-crisis development strategies en
dc.type Conference proceedings en
opu.citation.firstpage 171 en
opu.citation.lastpage 173 en
opu.citation.conference Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 57-ої наук. конф. молодих дослідників ОП-магістрантів en
opu.staff.id o.i.prodius@op.edu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию