eONPUIR

Analysis of technologies for personalized content recommendations on the internet

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Lopakov, Oleksii
dc.contributor.author Лопаков, Олексій Сергійович
dc.contributor.author Лопаков, Алексей Сергеевич
dc.contributor.author Prokopovych, Lada
dc.contributor.author Прокопович, Лада Валеріївна
dc.contributor.author Прокопович, Лада Валерьевна
dc.contributor.author Solodkyi, Denys
dc.contributor.author Солодкий, Денис Миколайович
dc.contributor.author Солодкий, Денис Николаевич
dc.date.accessioned 2022-08-23T10:41:45Z
dc.date.available 2022-08-23T10:41:45Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Lopakov, O., Prokopovych, L., Solodkyi, D. (2022). Analysis of technologies for personalized content recommendations on the internet. Odes`kyi Polytechnichnyi Universytet, Pratsi, 1 (65), 83–89. Analysis of technologies for personalized content recommendations on the internet / O. Lopakov, L. Prokopovych, D. Solodkyi // Пр. Одес. політехн. ун-ту. – Одеса, 2022. – Вип. 1 (65). – P. 83–89. en
dc.identifier.issn 2076-2429
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12942
dc.description.abstract Впровадження нових технологій у соціально-інформаційний сектор Інтернету спричинено, у першу чергу, зростанням конкуренції за увагу користувачів. Щоб утримати увагу людини у своїй соціальній мережі необхідно постійно пропонувати лише цікавий, різноманітний контент, і для різних користувачів він має відрізнятися. Для вирішення цих практичних завдань розробляються технології рекомендацій персоналізованого контенту. Актуальність теми цієї статті зумовлена широким застосуванням в Інтернеті технологій рекомендацій персоналізованого контенту та появою публікацій (аналітичних матеріалів, статистики), в яких йдеться про недоліки цих технологій. Мета дослідження − аналіз сучасних технологій рекомендацій персоналізованого контенту з виявленням позитивних та негативних наслідків їх практичного застосування. В роботі проаналізовано алгоритми ранжування контенту, до яких вдаються різні соціальні мережі, відео-хостинги та інші медіа ресурси. Надано теоретичне обґрунтування ризиків, пов’язаних із створенням «інформаційних коридорів». В результаті дослідження встановлено, що ці технології здатні полегшити користувачам процес пошуку та споживання інформації через: рекомендації тільки цікавого контенту; персоналізації реклами, полегшення таргетінгу; зменшення кількості шкідливої інформації або травмуючого контенту. Разом з тим, ці технології призводять й до негативних наслідків: проблеми цензури; інформаційного обмеження, або «інформаційних коридорів»; вплив на концентрацію уваги та спосіб мислення. Наявність цих проблем не дозволяє назвати актуальні технічні досягенння у сфері, що доліджувалася, ультимативними. Втім, це стосується будь-яких технологій, які потребують не лише визнання їх користі, а й ретельного аналізу недоліків задля вчасного їх виправлення та встановлення принципів відповідального використання цих технологій. en
dc.description.abstract The introduction of new technologies in the social information sector of the Internet is primarily due to increasing competition for the attention of users. In order to keep a person’s attention on your social network, you only need constantly to offer interesting, diverse content, and it should be different for different users. To solve these practical problems, technologies for personalized content recommendations are being developed. The relevance of the topic of this article is due to the widespread use on the Internet of personalized content recommendations and the emergence of publications (analytical materials, statistics), which address the shortcomings of these technologies. The purpose of the study is to analyze modern technologies of personalized content recommendations with the identification of positive and negative consequences of their practical application. The paper analyzes the algorithms of content ranking, which are used by various social networks, video hosting and other media resources. Theoretical substantiation of risks connected with creation of “information corridors” is given. The study found that these technologies could facilitate the process of users to search and consume information through recommendations only interesting content; personalization of advertising, facilitation of targeting; reducing the amount of harmful information or traumatic content. At the same time, these technologies lead to negative consequences: problems of censorship; information restrictions, or “information corridors”; influence on concentration and way of thinking. The presence of these problems does not allow calling the current technical achievements in the field under study, the ultimate. However, this applies to any technology that requires not only recognition of their benefits, but also careful analysis of shortcomings in order to timely correct them and establish the principles of responsible use of these technologies. en
dc.language.iso en en
dc.publisher Одеса: [б. в.] en
dc.subject соціальні мережі en
dc.subject реклама en
dc.subject новинні «стрічки» en
dc.subject алгоритми ранжування контенту en
dc.subject «інформаційні коридори» en
dc.subject social networks en
dc.subject advertising en
dc.subject news “feeds” en
dc.subject content ranking algorithms en
dc.subject “information corridors” en
dc.title Analysis of technologies for personalized content recommendations on the internet en
dc.title.alternative Аналіз технологій рекомендацій персоналізованого контенту в Інтернеті en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра інформаційних технологій проєктування та дизайну
opu.kafedra Кафедра культурології та філософії культури = Кафедра філософії та методології науки
opu.citation.journal Праці Одеського політехнічного університету en
opu.citation.firstpage 83 en
opu.citation.lastpage 89 en
opu.citation.issue 1(65) en
opu.staff.id lopakov.o.s@op.edu.ua
opu.staff.id prokopovich.lada@op.edu.ua


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию