eONPUIR

Ігровий штучний інтелект суперників, що навчається на базі дій гравця, в іграх жанру "Гонки"

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Місько, Дмитро Андрійович
dc.contributor.author Рувінська, Вікторія Михайлівна
dc.contributor.author Misko, Dmytro
dc.contributor.author Ruvinskaya, Viktoria M
dc.date.accessioned 2022-09-23T07:20:49Z
dc.date.available 2022-09-23T07:20:49Z
dc.date.issued 2020-12-15
dc.identifier.citation Місько Д. А. Ігровий штучний інтелект суперників, що навчається на базі дій гравця, в іграх жанру "Гонки" : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю 121 Інженерія програмного забезпечення / Д. А. Місько ; наук. кер. В. М. Рувінська. - Одеса : ОНПУ, 2020. - 72 с. en
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12993
dc.description.abstract Робота присвячена розробці гри жанру «Гонки», у якій рівень гри суперників адаптується під рівень гри гравця. Метою дослідження є підвищення зацікавленості гравця в іграх жанру "Гонки" на основі машинного навчання моделей суперників на діях гравця. Як результат розроблено метод адаптації ігрового штучного інтелекту в іграх жанру «Гонки» під рівень гри гравця, а також на цій основі створена програмна система, що являє собою десктопну гру. У роботі використовується мова програмування С++, бібліотека для нейронних мереж MiniDNN, а також графічна бібліотека SFML. en
dc.description.abstract The work is devoted to the development of a game of the genre "Race", in which the level of the opponent's game is adapted to the level of the player's game. The purpose of the study is to increase the player's interest in games of the genre "Race" based on machine learning of rival models on the actions of the player. As a result, a method of adapting the game's artificial intelligence in games of the "Race" genre to the level of the player's game was developed, and on this basis a software system was created, which is a desktop game. The paper uses the C++ programming language, the library for MiniDNN neural networks, as well as the graphic library SFML. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеський національний політехнічний університет en
dc.subject гонки en
dc.subject ігровий штучний інтелект en
dc.subject нейронні мережі en
dc.subject racing en
dc.subject game artificial intelligence en
dc.subject neural networks en
dc.title Ігровий штучний інтелект суперників, що навчається на базі дій гравця, в іграх жанру "Гонки" en
dc.title.alternative Game artificial intelligence of opponents trained based on the player's actions in games of the "Race" genre en
dc.type Preprint en
opu.staff.id atroinina@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию