Аннотация:
В ході виконання кваліфікаційної роботи проведено аналіз предметної області, проаналізовано існуючі аналоги. Побудована модель алгоритма адаптивного круїз контролю, методом мереж Петрі . Було вдосконалено процедуру круїз контролю. Новий алгоритм був з модельований мережами Петрі, були проведені матричні рівняння, які описують зміну векторів при здійснені переходу мітки в мережі
Новий алгоритм коротше за попередній на один крок. Його перевага полягає втому що при повороті чи гальмуванні адаптивний круїз контроль не вимикається а залишається ввімкнутою, і після відпускання кнопки гальмування розганяється до встановленої швидкості, при цьому у оператора залишається можливість вимкнути круїз контроль в ручну. Це особливо корисно для керованих мобільних роботів, яким треба багато пересуватись в різних напрямках.