У роботі виконано аналіз технологій комп’ютерних мереж, які
використовуються при проектуванні комп’ютерних мереж, розглянуті принципи
організації безпеки інформації та розгалуження доступу до даних. Визначені
основні методи та підходи до сучасних форм навчального процесу. Визначені
основні складові навчального процесу та наведено які частини підлягають
автоматизації.
Вирішено, що основними об’єктами що підлягають процесу автоматизації –
є створення баз даних із розгалуженим доступом для окремих груп користувачів
та визначеними ролями для кожної групи.
Визначене необхідне комутаційне обладнання, апаратне та програмне
забезпечення, кінцеві пристрої та інтерактивні обладнання.
Розроблені фізична, логічна та інформаційна структури, схеми розгалуження
доступу, схеми резервування даних.
Проведено тестування мережі в галузі звернення до ресурсів та отримання
відповідей, а також проведений аналіз результатів моделювання, для визначення
якості вирішення поставленої задачі.
In the work have analyzed the technology of computer networks, which are used
in the design of computer networks, looked at the principles of organization of
information security and access to data. Designated basic methods and approaches to
modern forms of the initial process. The main warehouses of the initial process are
designated as parts of the automation.
It has been shown that the main objects that are used to automate the process are
the creation of databases from the open access for several groups of collectives and the
assigned roles for the skin group.
The designation of the necessary switching equipment, hardware and software
security, final extensions and interactive equipment.
Expanded physical, logical and informational structures, access distribution
schemes, data reservation schemes.
Testing of the measure in the gallery was carried out up to the resource and
getting of the results, as well as the analysis of the results of the modeling, to determine
the quality of the achievement of the tasks set.