Відповідність національної нормативно-правової бази функціонування установ та суб’єктів держав-ної служби до
європейських та міжнародно-правових аналогів, а також використання закордонного досвіду із метою удосконалення
національних інституцій, є ключовим аспектом пошуку інших способів забезпечення результативності державної служби
в Україні та акцентування уваги спільноти на вивченні та аналізуванні потенціалу вказаних структур. Однією з таких
актуальних сфер є оцінювання результатів службової діяльності державних службовців. Треба відзначити, що нині
суттєвий вплив на ефективність та прозорість публічного управління, умови професійної діяльності держав-них
службовців і використання критеріїв щодо визначення рівня ставлення до працівників здійснює процес оцінювання
державних службовців як інструмент управління людськими ресурсами.
У зв’язку із цим, формулювання системи підходів щодо удосконалення процесу оцінювання державних службовців як
інструменту управління людськими ресурсами обумовлює актуальність даного питання, оскільки особливого значення
набуває питання формулювання такої методики визначення якісної потреби в державних службовцях та особах, які би
приймали участь у визначенні та забезпеченні збалансованості між органами публічного управління на всіх рівнях
функціонування і підготовкою фахівців із спеціальності «Публічне управління та адміністрування».
Compliance of the national regulatory framework for the functioning of institutions and entities of the civil service with European
and international legal counterparts, as well as the use of foreign experience in order to improve national institutions is a key aspect
of finding other ways to ensure the effectiveness of the civil service in Ukraine and focusing the community's attention on the study
and analysis the potential of these structures. One of these topical areas is the evaluation of the performance of civil serv-ants. It
should be noted that at present a significant impact on the efficiency and transparency of public administration, the conditions for
the professional activity of civil servants and the use of criteria for determining the level of attitude towards employees is exerted
by the process of assessing civil servants as a tool for managing human resources.
In this regard, the formulation of a system of approaches to improve the process of assessing civil serv-ants as a tool for managing
human resources determines the relevance of this issue, since the issue of formulating such a methodology for determining the
qualitative need for civil servants and persons in-volved in determining and ensuring a balance between the bodies is of particular
importance at all levels of functioning and training of specialists in the specialty "Public Administration".