eONPUIR

Development of an automated online proctoring system

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Breskina, Anastasiia
dc.contributor.author Брескіна, Анастасія Аршавирівна
dc.date.accessioned 2023-07-13T11:02:04Z
dc.date.available 2023-07-13T11:02:04Z
dc.date.issued 2023-07-03
dc.identifier.citation Breskina, A. (2023). Development of an automated online proctoring system. Herald of Advanced Information Technology, Vol. 6, N 2, р. 163–173. еn
dc.identifier.citation Breskina, A. Development of an automated online proctoring system / A. Breskina // Herald of Advanced Information Technology = Вісн. сучас. інформ. технологій. – Оdesa, 2023. – Vol. 6, N 2. – Р. 163–173. еn
dc.identifier.issn 2663-0176
dc.identifier.issn 2663-7731
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13960
dc.description.abstract Стрімкий розвиток технологій машинного навчання, збільшення доступності пристроїв і широкий доступ до Інтернету значно сприяли зростанню дистанційного навчання. Поряд із системами дистанційного навчання з'явилися системи прокторингу, які мають метою оцінювати роботу студентів, імітуючи роботу викладача. Однак, незважаючи на розвиток технологій обробки зображень і машинного навчання, сучасні системи прокторингу все ще мають обмежену функціональність: в деяких системах недостатньо задовільно були реалізовані методи та алгоритм комп’ютерного зору (хибні спрацьовування при роботі зі студентами різного походження, расової приналежності та національностей) та класифікації дій студентів (дуже жорсткі вимоги щодо поведінки студентів), що деякі програмні продукти навіть відмовились від застосування модулів, що використовують елементи штучного інтелекту. Також є проблемою, що сучасні системи переважно зосереджені на відстеженні виключно обличь та погляду студентів і не відстежують їхні пози, дії та емоційний стан. Однак саме оцінка дій та емоційного стану має вирішальне значення не лише для самого навчального процесу, але й для благополуччя студентів, оскільки під час дистанційного навчання вони проводять тривалий час за комп'ютерами або іншими пристроями, що дуже сильно виплаває як на їх фізичного здоров’я, так і на рівень стресу. Наразі контроль цих показників лежить виключно на викладачах або навіть на самих студентах, яким доводиться самостійно опрацьовувати матеріали тестів та самостійних робіт. Додатковою проблемою є якість обробки та зберігання персональних даних студентів, бо більшість систем потребують ідентифікацію учня з використанням їх документів, що підтверджує особистість, а також зберігають повні неанонімізовані відео роботи учнів на своїх серверах. На основі аналізу усіх цих проблем, що перешкоджають навчальному процесу та потенційно ставлять під загрозу здоров'я учнів у довгостроковій перспективі, у цій статті були представлені додаткові функціональні вимоги до сучасних систем автоматизованого онлайн прокторингу, зокрема, необхідність аналізу дій людини для оцінки фізичної активності та моніторингу гігієнічних практик під час використання комп'ютерів у навчальному процесі, а також вимоги щодо максимального захисту особистих даних учнів. Розроблено прототип основних компонентів автоматизованої системи онлайн прокторингу, що відповідає запропонованим вимогам. en
dc.language.iso en_US en
dc.publisher Nauka i Tekhnika en
dc.subject системи автоматизованого онлайн прокторингу en
dc.subject аналіз дій людей en
dc.subject Дистанційне навчання en
dc.subject аналіз емоцій людей en
dc.subject захист особистих даних en
dc.title Development of an automated online proctoring system en
dc.title.alternative Розробка автоматизованої системи онлайн прокторингу en
dc.type Article en
opu.citation.journal Herald of Advanced Information Technology en
opu.citation.volume 2 en
opu.citation.firstpage 163 en
opu.citation.lastpage 173 en
opu.citation.issue 6 en
opu.staff.id https://orcid.org/0000-0002-3165-6788 en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию