Аннотация:
Михайлова Катерина Вікторівна. – Підвищення ефективності управління системою маркетингу підприємства. Кваліфікаційна робота на правах рукопису.
Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент» - Національний університет «Одеська політехніка», Одеса, 2023.
У першому розділі кваліфікаційної роботи «Теоретичні основи ефективності системи маркетингу кінематографічних студій» було досліджено сутність комплексної системи маркетингу на підприємстві, визначено особливості системи маркетингу в контексті кінематографічних студій, досліджено основні оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства.
У другому розділі «Аналіз фінансово-економічного стану та ефективності системи маркети ПрАТ «Одеська кіностудія» було надано організаційно-економічну характеристику ПрАТ «Одеська кіностудія», проаналізовано фінансово-економічні показники та ефективність маркетингової діяльності ПрАТ «Одеська кіностудія»,
У третьому розділі «Напрями підвищення ефективності системи маркетингу ПрАТ «Одеська кіностудія» було обрано напрямки підвищення ефективності маркетингової діяльності ПрАТ «Одеська кіностудія» та зроблено оцінку ефективності та економічне обґрунтування вдосконалення маркетингової діяльності ПрАТ «Одеська кіностудія».