Аннотация:
Узун Д.Б. Цифрові інструменти у стратегії розвитку театру музичної комедії. – Кваліфікаційна робота на правах рукопису.
Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент». – Національний університет «Одеська політехніка», Одеса, 2023.
У першому розділі «Теоретико-методологічні засади розроблення цифрової стратегії організації» досліджено теоретичні засади щодо цифрової стратегії як інструмент стратегії розвитку організації та інструменти реалізації стратегії цифрового маркетингу; визначено основні підходи до формування та оцінювання цифрової стратегії маркетингу.
У другому розділі «Характеристика та тенденції діяльності театру музичної комедії» дана характеристика діяльності Одеського академічного театру музичної комедії імені М. Водяного; здійснено аналіз фінансової діяльності театру музичної комедії; досліджено маркетинг в системі організації діяльності у театрі музичної комедії.
У третьому розділі «Розроблення рекомендацій щодо удосконалення стратегії театру музичної комедії за рахунок цифрового маркетингу» запропоновано пропозиції щодо стратегії цифрового маркетингу театру музичної комедії; здійснено прогнозна оцінка результативності запропонованих альтернативних заходів; визначено основні шляхи удосконалення роботи театру музичної комедії за рахунок цифрових інструментів.