eONPUIR

Маркетинг 21 століття, концептуальні зміни та тенденції розвитку

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Побірський, Олександр Геннадійович
dc.contributor.author Pobirsky, Alex
dc.contributor.author Панченко, Марія Олександрівна
dc.contributor.author Panchenko, Mariia
dc.date.accessioned 2024-05-28T09:15:13Z
dc.date.available 2024-05-28T09:15:13Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Побірський О. Г. Маркетинг 21 століття, концептуальні зміни та тенденції розвитку / Олександр Геннадійович Побірський ; наук. керівник Марія Олександрівна Панченко // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 59-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2024. - С. 78-82. en
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14443
dc.description.abstract Маркетинг, маркетологи та бізнес 21 століття, якими вони стануть та які очікувати зміни? Пропонує морозглянути науку маркетингу у 21 столітті. Багато наукових праць дают нам розуміння о початку науки та розвитку, але яке чекає майбутнє науку маркетинга. Маркетинг 21 століття буде радикально відрізнятися від того, що ми бачимо сьогодні. З появою онлайн продажів маркетинг змінився на омни маркетинг. Всі ці зміни вже формують нові потреби для розвитку соціально-відповідальних бізнесів, поведінку та цінності споживачів. en
dc.description.abstract Marketing, marketers and business of the 21st century, what will they become and what changes can we expect? We offer to consider the science of marketing in the 21st century. Many scientific works give us an understanding of the beginning of science and development, but what the future holds for the science of marketing. The marketing of the 21st century will be radically different from what we see today. With the advent of online sales, marketing has changed to omni marketing. All these changes are already creating new needs for the development of socially responsible businesses, consumer behavior and values. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Національний університет "Одеська політехніка" en
dc.subject Маркетинг en
dc.subject бізнес en
dc.subject маркетолог en
dc.subject агенти штучного інтелекта en
dc.subject Marketing en
dc.subject business en
dc.subject marketer en
dc.subject agents of artificial intelligence en
dc.title Маркетинг 21 століття, концептуальні зміни та тенденції розвитку en
dc.title.alternative Marketing of the 21st century, conceptual changes and development trends en
dc.type Conference proceedings en
opu.citation.firstpage 78 en
opu.citation.lastpage 82 en
opu.citation.conference Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 59-ої наук. конф. молодих дослідників магістрантів "Одеської політехніки" en
opu.staff.id m.o.panchenko@op.edu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию