eONPUIR

ВПЛИВ ХАРАКТЕРУ ДІЇ ЗОВНІШНЬОГО НАВАНТАЖЕННЯ НА ЖОРСТКІСТЬ ГОЛОВНИХ БАЛОК МОСТОВИХ КРАНІВ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Ткачьов, О. А.
dc.contributor.author Ткачьов, А. В.
dc.contributor.author Tkachov, A. V.
dc.contributor.author Tkachov, O. A.
dc.date.accessioned 2024-08-20T02:45:20Z
dc.date.available 2024-08-20T02:45:20Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Ткачьов О. А. ВПЛИВ ХАРАКТЕРУ ДІЇ ЗОВНІШНЬОГО НАВАНТАЖЕННЯ НА ЖОРСТКІСТЬ ГОЛОВНИХ БАЛОК МОСТОВИХ КРАНІВ / О. А. Ткачьов, А. В. Ткачьов // Підйомно-транспортна техніка, №1 (62), 2020. - 51-60. en
dc.identifier.issn 2311-0368 (Print)
dc.identifier.issn 2409-1049 (Online)
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14563
dc.description.abstract В даній роботі розглядаються питання, які пов’язані з з підвищенням несучої здатності прольотних балок кранів мостового типу методом попереднього напруження. Розв’язок задачі полягає у використанні нового схемного рішення по розвантаженню головних балок крана та дослідженню їх статичної жорсткості за будь-якого місця тимчасового навантаження. Наведена математична модель мостового крана із заздалегідь напруженими балками, яка базується на загальній теорії стійкості пружних систем. В даній роботі були отримані рівняння кривої прогинів цієї балки, які дозволили розглянути та проаналізувати вплив ексцентрично подовжніх сил на її напружено-деформований стан. За результатами отриманих рівнянь було проведено дослідження статичної жорсткості головної балки в залежності від характеру дії зовнішнього тимчасового навантаження. Аналіз отриманих результатів виявив, що використання запропонованого схемного рішення дозволяє до мінімуму зменшити вигини прольотної будівлі при знаходженні візка з вантажем над опорою. Крім того, виявлено, що при роботі мостового крана з вантажем у середині прольоту прогини прольотної будови не виходять за межі регламентованих прогинів звичайного кранового моста. Що позитивно впливає на деформаційний стан головної балки та полегшує роботу крана в цілому. Отримані у даній роботі результати можуть бути у подальшому використані для модернізації кранів з метою підвищення їх вантажопідйомності, поширення терміна їх служби без демонтажу, а також для вдосконалення існуючих конструкцій та інженерних методів розрахунку як на стадіях їх проектування, так і в умовах реальної експлуатації.This paper addresses issues related to the load-bearing capacity of pre-tensioned bridge cranes. The solution is to use a new circuit solution to unload the main beams of the crane and to study their static rigidity at any place of temporary loading. A mathematical model of a bridge crane with prestressed beams is presented, which is based on the general theory of stability of elastic systems. In this paper, we obtained equations of the curve of deflections of this beam, which allowed us to consider and analyze the influence of eccentrically longitudinal forces on its stress-strain state. According to the results of the obtained equations, the study of the static stiffness of the main beam, depending on the nature of the external temporary load. An analysis of the results revealed that the use of the proposed circuit solution minimizes the curvatures of the overhead structure when finding a trolley with a load above the support. In addition, it was found that when working a bridge crane with cargo in the middle of the span, the deflections of the span structure do not go beyond the regulated deflections of a conventional crane bridge. This has a positive effect on the deformation state of the main beam and facilitates the operation of the crane as a whole. The results obtained in this work can be further used to upgrade cranes to increase their load capacity, extend their service life without dismantling, as well as to improve existing structures and engineering calculation methods both during their design stages and under actual operating conditions. en
dc.language.iso uk en
dc.subject мостовий кран en
dc.subject деформаційний стан en
dc.subject несуча здатність en
dc.subject попереднє напруження en
dc.subject головні балки en
dc.subject статична жорсткість en
dc.subject bridge crane en
dc.subject deformation state en
dc.subject load carrying capacity en
dc.subject previous stresses en
dc.subject main beams en
dc.subject static stiffness en
dc.title ВПЛИВ ХАРАКТЕРУ ДІЇ ЗОВНІШНЬОГО НАВАНТАЖЕННЯ НА ЖОРСТКІСТЬ ГОЛОВНИХ БАЛОК МОСТОВИХ КРАНІВ en
dc.title.alternative INFLUENCE NATURE EXTERNAL LOAD INFLUENCE ON THE RIGIDITY OF MAJOR BEAMS en
dc.type Article en
opu.citation.journal Підйомно-транспортна техніка en
opu.citation.firstpage 51 en
opu.citation.lastpage 60 en
opu.citation.issue №1 (62) en
opu.staff.id nechepurenko.i.s@op.edu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию