eONPUIR

Особливості реалізації реінжинірингу бізнес-процесів у страхових організаціях

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Олейникова, Олена Олексіївна
dc.contributor.author Бевзенко, К. С.
dc.contributor.author Олейникова, Елена Алексеевна
dc.contributor.author Бевзенко, К. С.
dc.contributor.author Oleinykova, Olena
dc.contributor.author Bevzenko, K. S
dc.date.accessioned 2017-03-30T07:10:13Z
dc.date.available 2017-03-30T07:10:13Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Олейникова, О. О. Особливості реалізації реінжинірингу бізнес-процесів у страхових організаціях / О. О. Олейникова, К. С. Бевзенко // Молодий вчений. - Херсон: Гельветика, 2015. - № 8 (23), ч. 1. - С. 45-49. uk
dc.identifier.issn 2304-5809
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/1765
dc.description.abstract У статті розглянуто сучасну концепцію управління бізнес-процесами та її базові Складові. Визначено переваги реінжинірингу бізнес-процесів (РБП), як найбільш радикального та інноваційного підходу до удосконалення та перебудови страхового бізнесу. Досліджено основні характеристики підходів до реалізації РБП страхової організації, сутністю якого є відмова від управління функціональними структурними підрозділами на користь управління саме процесами. Представлено принципово змінену організаційну модель страхової компанії з чіткими горизонтальними технологічними зв'язками за основними бізнес-процесами. Доведено необхідність створення в страхових компаніях автоматизованого, мультимедійного саll-центру з використанням СRМ-технологій. Запропоновано впровадження у діяльність вітчизняних страховиків системи електронного бізнесу у відповідності з наведеними етапами. en
dc.description.abstract В статье рассмотрена современная концепция управления бизнес-процессами и ее базовые составляющие. Определены преимущества реинжиниринга бизнес-процессов (РБП), как наиболее радикального и инновационного подхода к усовершенствованию и перестройке страхового бизнеса. Исследованы основные характеристики подходов к осуществлению РБП страховой организации, сущностью которого является отказ от управления функциональными структурными подразделениями в пользу управления именно процессами. Представлена принципиально изменённая организационная модель страховой компании с четкими горизонтальными технологическими связями по основным бизнес-процессам. Обоснована необходимость создания в страховых компаниях автоматизированного, мультимедийного саll-центра с использованием СRМ-технологий. Предложено внедрение в деятельность отечественных страховщиков системы электронного бизнеса в соответствии с приведенными этапами. en
dc.description.abstract In the article the modern concept of managing business processes and its basic components. The benefits of reengineering of business processes (BPO), as the most radical and innovative approach to the improvement and restructuring of the insurance business. The main characteristics of the approaches to the implementation of deferrals insurance company, the essence of which is the abandonment of the management of the functional structural units in favor of management's processes. Presents a fundamentally altered the organizational model of the insurance company with a clear horizontal technological linkages on key business processes. The necessity of creation in insurance companies-automated multimedia call center the use of the SRM technology. Proposed implementation in domestic activities-governmental insurers of electronic business in accordance with the diverse stages en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Издательский дом "Гельветика" (Херсон) en
dc.subject процесний підхід en
dc.subject реінжиніринг en
dc.subject бізнес-процес en
dc.subject страхова компанія en
dc.subject організаційна структура en
dc.subject ефективність en
dc.subject електронний бізнес en
dc.subject процессный подход en
dc.subject реинжиниринг en
dc.subject бизнес-процесс en
dc.subject страховая компания en
dc.subject организационная структура en
dc.subject эффективность en
dc.subject электронный бизнес en
dc.subject process approach en
dc.subject re-engineering en
dc.subject business process en
dc.subject insurance company en
dc.subject organizational structure en
dc.subject effectiveness en
dc.subject e-business en
dc.title Особливості реалізації реінжинірингу бізнес-процесів у страхових організаціях en
dc.title.alternative Особенности реализации реинжиниринга бизнес-процессов в страховых организациях en
dc.title.alternative Features of the implementation of business process reengineering in insurance companies en
dc.type Article en
opu.faculty Інститут бізнесу, економіки та інформаційних технологій
opu.kafedra Кафедра менеджменту ім. І.П. Продіуса
opu.citation.journal Молодий вчений en
opu.citation.firstpage 45 en
opu.citation.lastpage 49 en
opu.citation.issue № 8 (23), ч.1 en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию