eONPUIR

Проекти інтернаціоналізації вищої освіти – від місії і ідеї до впровадження

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Гогунський, Віктор Дмитрович
dc.contributor.author Колесніков, Олексій Євгенович
dc.contributor.author Олех, Тетяна Мефодіївна
dc.date.accessioned 2017-04-16T09:54:49Z
dc.date.available 2017-04-16T09:54:49Z
dc.date.issued 2016-05
dc.identifier.citation Гогунський, В. Д. Проекти інтернаціоналізації вищої освіти – від місії і ідеї до впровадження / В. Д. Гогунський О. Є. Колесніков, Т. М. Олех // Упр. проектами у розвитку сусп-ва : тези доп. ХІІІ міжнар. конф., трав. 2016 р. – Київ : КНУБА, 2016. – С. 85–87. uk
dc.identifier.other http://dx.doi.org\10.13140/RG.2.1.3171.7521
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/1912
dc.description.abstract Одним з основних факторів, що визначають рівень розвитку сучасного суспільства, є інтеграція усіх сфер суспільного життя. Осторонь від таких змін не залишилася і академічне освітнє середовище, основною проблемою якого була трансформація існуючих взаємодій між учасниками освітнього процесу нашої країни і світовим співтовариством. Сьогодні можна з упевненістю говорити, що ні освіта, ні науковий простір будь-якої окремо взятої країни не може залишатися ізольованим від світових проблем і міжнародних науково-освітніх проектів. en
dc.description.abstract One of the main factors that determine the level of development of modern society is the integration of all areas of public life. Aside from these changes did not remain academic and educational environment, the main problem which was the transformation of existing interactions between members of the educational process of our country and the international community. Today we can say with confidence that neither education nor research area of any single country can not remain isolated from global issues and international scientific and educational projects. en
dc.description.abstract 現代社会の発展のレベルを決定する主な要因の1つは、公的生活のすべての分野の統合です。別にこれらの変化から、学術・教育環境、私たちの国の教育プロセスのメンバーと国際社会の間に存在する相互作用の転換だった主な問題は残っていませんでした。今日は教育も、任意の単一の国の研究領域でもないが、地球規模の問題と国際的な科学と教育プロジェクトから分離されたままではないことを自信を持って言うことができます。 en
dc.description.abstract Одним из основных факторов, определяющих уровень развития современного общества, является интеграция всех сфер общественной жизни. В стороне от таких изменений не осталась и академическое образовательная среда, основной проблемой которого была трансформация существующих взаимодействий между участниками образовательного процесса нашей страны и мировым сообществом. Сегодня можно с уверенностью говорить, что ни образование, ни научное пространство любой отдельно взятой страны не может оставаться изолированным от мировых проблем и международных научно-образовательных проектов. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher КНУБА, Київ en
dc.subject рівень розвитку суспільства; інтеграція;освітнє середовище; трансформація; освітній процес; міжнародні проекти en
dc.subject level of society; integration; educational environment; transformation; educational process; international projects en
dc.subject 社会のレベル。統合、教育環境。変換;教育プロセス;国際的なプロジェクト en
dc.subject уровень развития общества; интеграция; образовательная среда; трансформация; образовательный процесс; международные проекты en
dc.title Проекти інтернаціоналізації вищої освіти – від місії і ідеї до впровадження en
dc.title.alternative Projects of internationalization of higher education - from missions and ideas for implementation en
dc.title.alternative 高等教育の国際化のプロジェクト - 実装のための任務やアイデアから en
dc.title.alternative Проекты интернационализации высшего образования - от миссии и идеи до внедрения en
dc.type Conference proceedings en
opu.kafedra Кафедра управління системами безпеки життєдіяльності uk
opu.citation.firstpage 85 en
opu.citation.lastpage 87 en
opu.citation.conference ХІІІ міжнар. конф. “Управління проектами у розвитку суспільства”. – К.: КНУБА, 2016 en
opu.staff.id gogunsky@opu.ua en
opu.conference.dates май, 2016 en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию