eONPUIR

xmlui.ArtifactBrowser.ConfigurableBrowse.title.metadata.kafedra

xmlui.ArtifactBrowser.ConfigurableBrowse.title.metadata.kafedra

Отсортировать по: Порядку: Результаты:

  • Oklander, Mikhail; Yashkin, Dmitry; Yashkina, Oksana; Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Яшкін, Дмитро Сергійович; Яшкин, Дмитрий Сергеевич; Яшкіна, Оксана Іванівна; Яшкина, Оксана Ивановна (2019-10)
    A scientific-methodological approach to selecting a route with a minimal projected number of road accidents among several possible routes that connect the points of departure and destination has been proposed, which is ...
  • Chukurna, Olena; Nitsenko, Vitalii; Kralia, Viktoriia; Sahachko, Yuliia; Morkunas, Mangirdas; Volkov, Artiom; Чукурна, Олена Павлівна; Чукурная, Елена Павловна; Ніценко, Віталій Сергійович; Ниценко, Виталий Сергеевич; Краля, Вікторія; Краля, Виктория; Сахачко, Юлія; Сахачко, Юлия (2019-07)
    The article is devoted to the assessment of the transfer of exchange rates to domestic prices for the products of machine-building enterprises in Ukraine. It was made conclusion as a result of the study about the high value ...
  • Yashkina, Oksana; Яшкіна, Оксана Іванівна (Odessa National Polytechnic University, 2014-01)
    The paper analyzes passenger cars sales and identifies factors of manufacturers` and dealers`innovation activity that affect them. The study identifies three types of demand for cars: classic, Christmas and autumn. Sales ...
  • Кірносова, Марина Василівна; Кирносова, Марина Васильевна; Kirnosova, Marina; Жекул, Анастасія Андріївна; Жекул, Анастасия Андреевна; Zhekul, Anastasia (ОНПУ, 2019)
    The article considers modern trends in the development of digital marketing in the international market. The important aspects of the influence of information technologies on the change of human everyday life and activity ...
  • Chukurna, Olena; Чукурна, Олена Павлівна (Odessa National Polytechnic University, 2016-04)
    The article analyzes the problem of accounting for logistics costs in the financial statements of the industrial enterprises. It is proposed to revise the traditional methods of accounting logistics costs provided for in ...
  • Chukurna, Olena; Nitsenko, Vitalii; Mardani, Abbas; Streimikis, Justas; Gerasymchuk, Natalia; Чукурна, Олена Павлівна; Чукурная, Елена Павловна; Ніценко, Віталій Сергійович; Ниценко, Виталий Сергеевич; Мардані, Аббас; Мардани, Аббас; Стреймикис, Юстас; Герасимчук, Наталія; Герасимчук Наталья (2019-12)
    The study used the following general scientific methods of theoretical and empirical research: a systematic approach – to justification for parametric index at set prices based on the additional premium for quality, based ...
  • Chukurna, Olena; Чукурна, Олена Павлівна (Odessa National Polytechnic University, 2016-09)
    The article describes the standardization and certification system in the European Union. The attention is focused on the latest and global approach to the EU standardization system. Determined the conceptual ...
  • Яшкіна, Оксана Іванівна; Яшкина, Оксана Ивановна; Yashkina, Oksana; Сіньковська, Вікторія Миколаївна; Синьковская, Виктория Николаевна; Sinkovska, Victoria (ОНПУ, 2020)
    У статті розглянуто основні характеристики В2В-клієнтів, які обумовлюють особливості відносин із ними. Також проаналізовано та наведено основні переваги автоматизації стосунків із В2В-клієнтами. Здійснено розробку ...
  • Златова, І. О.; Амурова, О. В. (Одеський національний політехнічний університет, 2014)
  • Яшкiн, Дмитро Сергiйович; Яшкин, Дмитрий Сергеевич; Yashkin, Dmitry (ОНПУ, 2019)
    Стаття присвячена питанню оцінки логістичних ризиків машинобудівних підприємств. За аналізом обсягів реалізації продукції всіх підгалузей та груп підприємств машинобудівної галузі отримано сезонні індекси та прогнози ...
  • Пучкова, Світлана Ігорівна; Puchkova, Svitlana (Одеський національний політехнічний університет, 2017-04)
    У статті розкрито специфіку і підходи щодо визначення понять «маркетинг відносин» і «внутрішній маркетинг». Визначено взаємозв’язок між маркетингом відносин і управлінням персоналом. Особлива увага приділена лояльності ...
  • Сіньковська, Вікторія Миколаївна; Cиньковская, Виктория Николаевна; Sinkovska, Viktoria (ОНПУ, 2019)
    У статті розглянуті підходи до оцінки лояльності споживачів та наведені методи, що до них відносяться. Здійснено порівняльний аналіз підходів, що відображають основні вектори розгляду проблеми дослідження лояльності. ...
  • Златова, І. О.; Крисенко, А. В. (Одеський національний політехнічний університет, 2014)
  • Одинець, Катерина Олександрівна; Odynets, Kateryna; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia (Одеса, ОП, 2022)
    Робота присвячена дослідженню грінвошинга як формі екологічного маркетингу сучасних компаній. Було визначено суть грінвошинга в цілому та показано як компанії маніпулюють за допомогою екологічного маркетинга.
  • Златова, Ірина Олександрівна; Zlatova, Iryna (Одеський національний політехнічний університет, 2014-07)
    В статті опубліковано результати маркетингових досліджень вподобань споживачів нових автомобілів. Проаналізовано основні джерела інформації, фактори та референтні групи, що впливають на вибір автомобіля. Детально ...
  • Кудіна, Алевтина Володимирівна; Кудина, Алевтина Владимировна; Kudina, Alevtyna (ОНПУ, 2020)
    У статті розглянуті основні інструменти для просування fashion-брендів через соціальну мережу Instagram. Розглянуто основні етапи для популяризації бренду у цій соціальній мережі, що включають: створення та налаштування ...
  • Златова, І. О.; Конкіна, В. А. (Одеський національний політехнічний університет, 2016)
  • Златова, И. А.; Шенгелия, Я. (Одеський національний політехнічний університет, 2016)
  • Климова, Єлизавета Ігорівна; Klimova, Elizabeth; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia (Одеса, ОП, 2022)
    Інтенсивно розвиваючись, реклама в незалежній Україні стає все більш значущим соціальним фактором. Проблема соціокультурного осмислення ролі і місця реклами в умовах переходу України до інформаційного суспільства все ще ...
  • Осипенко, Наталія Валеріївна; Osipenko, Natalia; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia (Одеса, ОП, 2022)
    Робота присвячена розробленню комплексу маркетингу (маркетинг-міксу), як однієї з основоположних складових загальної моделі маркетингової діяльності. Вона потребує відповідального підходу та детального вивчення.