eONPUIR

Модель процесу формування іміджу туристської дестинації

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Арбузова, Юлія Вікторівна
dc.contributor.author Arbuzova, Yuliia
dc.date.accessioned 2017-05-05T10:50:54Z
dc.date.available 2017-05-05T10:50:54Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Арбузова, Ю. В. Модель процесу формування іміджу туристської дестинації / Ю. В. Арбузова // Інформ. технології в освіті, науці та вир-ві = Information technologies in education, science and production : зб. наук. пр. – Одеса, 2016. – Вип. 2 (13). – С. 252–262. uk
dc.identifier.issn 2307-4752
dc.identifier.uri http://sbornik.college.ks.ua/downloads/sbornik13/pdf/27.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2240
dc.description.abstract Створення конкурентно- спроможної туристської дестинації має велике значення для розвитку економіки країни (регіону). У статті розглядається підход до розвитку туристських дестинацій через формування позитивного іміджу та управління ним з використанням проектного підходу. Важливим етапом ефективного управління іміджем дестинації є створення моделі процесу формування іміджу туристської дестинації з застосуванням методів аналізу і синтезу, декомпозиції, методу узагальнення та дедукції, методу аналогії. На основі аналізу вітчизняного та зарубіжного досвіду розроблені етапи та процеси створення сприятливого іміджу туристської дестинації. en
dc.description.abstract Creation of the competitive tourist destinations is of great importance for the economic development of the country (region). The article discusses the approach to the development of tourist destinations through the formation of a positive image and manage them using the project approach. An important step of effective management of the image of a destination is to create a model of the process of formation of image of the tourism destination with the use of methods of analysis and synthesis, decomposition, method, generalization and deduction, the method of analogy. Based on the analysis of domestic and foreign experience in developed stages and processes of creation of favorable image of the tourist destination en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Odessa National Polytechnic University en
dc.title Модель процесу формування іміджу туристської дестинації en
dc.title.alternative Model of the process of forming the image of tourist destinations en
dc.type Article en
opu.citation.journal Інформаційні технології в освіті, науці та виробництві. en
opu.citation.firstpage 252 en
opu.citation.lastpage 262 en
opu.citation.issue 2(13) en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию