. З при-
скоренням транспортування вантажів урахування перевезених вантажів набуває великого значення. Вага залишаєть-
ся найнадійнішим показником урахування матеріалів. На відміну від багатьох інших змінних величин, які можна
виміряти опосередковано, вагу можна вимірювати безпосередньо і точно. При використанні тензометричних датчи-
ків показання ваги може бути отримано через кілька мілісекунд, що відповідає миттєвому навантаженню, діючому
на датчик. Визначення ваги рухомого транспорту можливо тільки за допомогою відповідної обробки сигналу датчи-
ка. Мета дослідження полягає в розробці методики для зважування вантажного рухомого складу, що підвищує точ-
ність вимірювання динамічної маси, зокрема вантажного вагона, що рухається. Крім методу часового ряду для під-
вищення точності пропонується використовувати попередню фільтрацію. Наведено результати моделювання.
With the
acceleration of goods transporting, cargo accounting plays an important role in today’s global and complex environment.
Weight is the most reliable indicator of the materials control. Unlike many other variables that can be measured indirectly,
the weight can be measured directly and accurately. Using strain-gauge transducers, weight value can be obtained within a
few milliseconds; such values correspond to the momentary load, which acts on the sensor. Determination of the weight of
moving transport is only possible by appropriate processing of the sensor signal. The aim of the research is to develop a
methodology for weighing freight rolling stock, which increases the accuracy of the measurement of dynamic mass, in particular
wagon that moves. Apart from time-series methods, preliminary filtration for improving the accuracy of calculation is
used. The results of the simulation are presented.