eONPUIR

Маркетингові комунікації інноваційно-активного промислового підприємства: формування, інтеграція, розвиток

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Башинська, Ірина Олександрівна
dc.contributor.author Башинская, Ирина Александровна
dc.date.accessioned 2017-05-18T02:24:16Z
dc.date.available 2017-05-18T02:24:16Z
dc.date.issued 2012-10-29
dc.identifier.citation Башинська, І. О. Маркетингові комунікації інноваційно-активного промислового підприємства : формування, інтеграція, розвиток : монографія / І. О. Башинська. – Донецьк : Вид-во «Ноулідж» (Донец. від-ня), 2012. – 199 с. uk
dc.identifier.isbn 978-617-579-609-2
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2703
dc.description.abstract У роботі наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення наукового завдання, яке полягає у розробці і обґрунтуванні теоретико-методичних положень та рекомендацій щодо формування інтегрованих маркетингових комунікацій у інноваційно-активного промислового підприємства. Для промислових підприємств запропоновано класифікацію складових маркетингових комунікацій, що враховує їх структурно-цільову особливість, охоплюючи не лише елементи маркетингових комунікацій, а й канали впливу на цільову аудиторію в залежності від обраного підприємством різновиду маркетингової політики. Обґрунтовано вибір моделей і методів формування інтегрованих маркетингових комунікацій для інноваційно-активних промислових підприємств. Авторське бачення процесу формування маркетингових комунікацій у інноваційно-активного промислового підприємства розкриває запропонована концепція формування інтегрованих маркетингових комунікацій інноваційно-активного промислового підприємства з позиції сценарно-цільового підходу, згідно якої інноваційно-активне промислове підприємство має формувати власні інтегровані маркетингові комунікації з урахуванням змістовності інноваційного процесу, цілей підприємства, можливих сценаріїв. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Вид-во «Ноулідж» (донецьке відділення) en
dc.subject маркетингові комунікації en
dc.subject інноваційно-активне en
dc.subject промислові підприємства en
dc.title Маркетингові комунікації інноваційно-активного промислового підприємства: формування, інтеграція, розвиток en
dc.type Book en
opu.kafedra Кафедра обліку, аналізу і аудиту
opu.staff.id i.a.bashinskaya@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию