eONPUIR

Теоретичні основи розробки та комерціалізації механізму просування на ринок нових товарів виробничих підприємств

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Башинська, Ірина Олександрівна
dc.contributor.author Поповенко, Ніна Самуїлівна
dc.contributor.author Bashynska, Iryna
dc.contributor.author Башинская, Ирина Александровна
dc.contributor.author Popovenko, Nina
dc.contributor.author Поповенко, Нина Самуиловна
dc.date.accessioned 2017-05-18T02:36:37Z
dc.date.available 2017-05-18T02:36:37Z
dc.date.issued 2012-05-21
dc.identifier.citation Башинська, І. О. Теоретичні основи розробки та комерціалізації механізму просування на ринок нових товарів виробничих підприємств : монографія / І. О. Башинська, Н. С. Поповенко. – Донецьк: вид-во «Ноулідж» (Донец. від-ня), 2012. – 190 с. uk
dc.identifier.isbn 978-617-579-425-8
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2705
dc.description.abstract Авторами розглянуто теоретичні засади виведення на ринок нових товарів промислового призначення. Виконано дослідження особливостей діяльності виробничих підприємств, зокрема, виробників будівельних матеріалів та на його підставі обґрунтовано та розроблено ефективний та зручний у практичному використанні механізм для просування товарів підприємствами-виробниками, що дозволяє із мінімальними витратами та максимальним результатом вивести нові матеріали на ринок. Авторами сформульовано поняття «механізм просування товарів» як сукупність форм і методів використання маркетингових ресурсів з метою інформування, переконання, стимулювання покупців і громадськості для активізації продажу, підвищення іміджу підприємства та його товарів. Удосконалено наочну класифікацію методів просування товарів, яка дозволяє виділити недоліки та переваги кожного з них та враховує трансформаційні процеси в економіці. Особливу увагу приділено комерціалізації даного механізму просування як результата наукової діяльності. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Вид-во «Ноулідж» (донецьке відділення) en
dc.subject механізм просування en
dc.subject новий товар en
dc.subject виробничі підприємства en
dc.subject комерціалізація en
dc.title Теоретичні основи розробки та комерціалізації механізму просування на ринок нових товарів виробничих підприємств en
dc.type Book en
opu.kafedra Кафедра обліку, аналізу і аудиту
opu.staff.id i.a.bashinskaya@opu.ua en
opu.staff.id n.s.popovenko@opu.ua


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию