eONPUIR

Методика оцінки інтегрованих маркетингових комунікацій машинобудівних підприємств

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Башинська, Ірина Олександрівна
dc.contributor.author Башинская, Ирина Александровна
dc.contributor.author Bashynska, Iryna
dc.date.accessioned 2017-05-21T17:53:21Z
dc.date.available 2017-05-21T17:53:21Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Башинська, І. О. Методика оцінки інтегрованих маркетингових комунікацій машинобудівних підприємств : колект. монографія у 4 т. / І. О. Башинська // Теорет. та прикладні аспекти підвищення конкурентоспроможності підприємств / за ред. О. А. Паршиной. – Дніпропетровськ : «Герда», 2013. – Т. 1., розд. 1. 4. – С. 31-37. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2756
dc.language.iso uk en
dc.publisher Дніпропетровськ: «Герда» en
dc.subject інтегровані маркетингові комунікації en
dc.subject маркетингові комунікації en
dc.subject машинобудівні підприємтсва en
dc.subject промислові підприємства en
dc.title Методика оцінки інтегрованих маркетингових комунікацій машинобудівних підприємств en
dc.type Book chapter en
opu.kafedra Кафедра обліку, аналізу і аудиту
opu.staff.id i.a.bashinskaya@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию