eONPUIR

Формування інтегрованих маркетингових комунікацій інноваційно-активного промислового підприємства з позиції сценарно-цільового підходу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Башинська, Ірина Олександрівна
dc.contributor.author Bashynska, Iryna
dc.contributor.author Башинская, Ирина Александровна
dc.date.accessioned 2017-05-22T18:23:56Z
dc.date.available 2017-05-22T18:23:56Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Башинська, І. О. Формування інтегрованих маркетингових комунікацій інноваційно-активного промислового підприємства з позиції сценарно-цільового підходу / І. О. Башинська // Інновац. економіка. – Тернопіль, 2013. – № 8 (46). – С. 347-350. uk
dc.identifier.issn 2309-1533
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2776
dc.identifier.uri http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=inek_2013_8_78
dc.description.abstract Запропоновано методичні положення до формування інтегрованих маркетингових комунікацій для інноваційно-активних підприємств з урахуванням специфіки ринку В2В, які складаються з 5 етапів: чотирьох функціональних і одного організаційного. Розкрито особливості та функціональне доповнення кожного етапу, які дозволяють визначити цілі і бюджет, постановити завдання, створити повідомлення, обрати інструменти маркетингових комунікацій і канал розподілу, відправити повідомлення, отримати зворотній зв’язок, проаналізувати реакцію та скорегувати ІМК. Представлено наочну схему запропонованого підходу. en
dc.description.abstract Предложены методические положения для формирования интегрированных маркетинговых коммуникаций у инновационно активных предприятий с учетом специфики рынка В2В, которые состоят из 5 этапов: четырех функциональных и одного организационного. Раскрыты особенности и функциональное дополнение каждого этапа, которые позволяют определить цели и бюджет, установить задачи, создать сообщение, выбрать инструменты маркетинговых коммуникаций и канал распределения, отправить сообщение, получить обратную связь, проанализировать реакцию и скорректировать ИМК. Представлена наглядная схема предложенного подхода. en
dc.description.abstract Methodical provisions for formation of the integrated marketing communications in innovating enterprises with view of specificity of B2B market are offered and consists of 5 stages: four functional and one organizational. The features and functionality complement of each phase are revealed, which allows to determine the goals and budget, determine objectives, create a message, select the tools of marketing communication and distribution channel, send the message, receive feedback, analyze the response and correct the IMC. Illustrative scheme of the proposed approach is presented. en
dc.language.iso uk en
dc.subject маркетингові комунікації en
dc.subject інноваційно-активне en
dc.subject промислове підприємство en
dc.subject промислові підприємства en
dc.subject інтегровані маркетингові комунікації en
dc.subject сценарно-цільовий підхід en
dc.subject мікросегмент en
dc.subject макросегмент en
dc.title Формування інтегрованих маркетингових комунікацій інноваційно-активного промислового підприємства з позиції сценарно-цільового підходу en
dc.type Article en
opu.faculty Інститут бізнесу, економіки та інформаційних технологій
opu.kafedra Кафедра обліку, аналізу і аудиту
opu.citation.journal Інноваційна економіка: всеукраїнський науково-виробничий журнал en
opu.citation.firstpage 347 en
opu.citation.lastpage 350 en
opu.citation.issue № 8 (46) en
opu.staff.id i.a.bashinskaya@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию