eONPUIR

Відмінності промислового ринку від споживчого з точки зору маркетингових комунікацій

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Башинська, Ірина Олександрівна
dc.contributor.author Башинская, Ирина Александровна
dc.contributor.author Bashynska, Iryna
dc.date.accessioned 2017-05-23T02:43:23Z
dc.date.available 2017-05-23T02:43:23Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Відмінності промислового ринку від споживчого з точки зору маркетингових комунікацій [Електрон. ресурс] / І. О. Башинська // Ефективна економіка. – 2012. – № 11. – С. 1/3–3/3. - Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/index.php?operation=1&iid=1574 uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2778
dc.identifier.uri http://www.economy.nayka.com.ua/index.php?operation=1&iid=1574
dc.description.abstract У статті розглянуті основні моделі ринків, показана їх особливість, з’ясовано відмінність промислового ринку від споживчого та дію маркетингових комунікацій на промисловому ринку. en
dc.description.abstract In the article the main market models are described, the feature differences the industrial market from consumer are found out and action of marketing communications in the industrial market is shown. en
dc.description.abstract В статье рассмотренные основные модели рынков, показана их особенность, выяснено отличие промышленного рынка от потребительского и действие маркетинговых коммуникаций на промышленном рынке. en
dc.language.iso uk en
dc.subject маркетингові комунікації en
dc.subject промислове підприємство en
dc.subject промисловий ринок en
dc.subject споживчий ринок en
dc.subject B2B en
dc.subject B2C en
dc.subject промышленный рынок en
dc.subject потребительский рынок en
dc.subject маркетинговые коммуникации en
dc.subject industrial markets en
dc.subject consumer markets en
dc.subject marketing communications en
dc.title Відмінності промислового ринку від споживчого з точки зору маркетингових комунікацій en
dc.title.alternative Отличия промышленного рынка от потребительского с точки зрения маркетинговых коммуникаций en
dc.title.alternative Differences between industrial and consumer market from the point of view of marketing communications en
dc.type Article en
opu.faculty Інститут бізнесу, економіки та інформаційних технологій
opu.kafedra Кафедра обліку, аналізу і аудиту
opu.citation.journal Електронне наукове фахове видання «Ефективна економіка» en
opu.citation.issue №11 en
opu.staff.id i.a.bashinskaya@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию