eONPUIR

Моделі формування інтегрованих маркетингових комунікацій інноваційно-активних машинобудівних підприємств

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Башинська, Ірина Олександрівна
dc.contributor.author Башинская, Ирина Александровна
dc.contributor.author Bashynska, Iryna
dc.date.accessioned 2017-05-23T02:52:35Z
dc.date.available 2017-05-23T02:52:35Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Башинська, І. О. Моделі формування інтегрованих маркетингових комунікацій інноваційно-активних машинобудівних підприємств / І. О. Башинська // Економ. часопис. - 2012. – ХХI, № 11-12 (1). – С. 52-54. uk
dc.identifier.issn 1728-6220
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2779
dc.description.abstract У статті розглянуто особливості функціонування інноваційно активних підприємств,що ведуть свою діяльність на промисловому ринку (на прикладі машинобудування). Проаналізовано декілька моделей формування інтегрованих маркетингових комунікацій та запропоновано власну, що враховує характерні особливості підприємств. en
dc.description.abstract The author discussed the features of functioning of innovative enterprises that conduct business in the industrial market (on the example of machine engineer). Several models of forming of the integrated marketing communications were analyzed and author’s model is offered, which takes into account the characteristic features of the enterprises. en
dc.description.abstract В статье рассмотрены особенности функционирования инновационно активных предприятий, которые ведут свою деятельность на промышленном рынке (на примере машиностроения). Проанализировано несколько моделей формирования интегрированных маркетинговых коммуникаций и предложена собственная, которая учитывает характерные особенности предприятий. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Ін-т суспіл. трансформації, Ін-т регіон. досліджень Нац. акад. наук України en
dc.subject маркетингові комунікації en
dc.subject інноваційно-активне en
dc.subject інтегровані маркетингові комунікації en
dc.subject промислові підприємства en
dc.subject машинобудівне підприємтво en
dc.subject инновационно активные предприятия en
dc.subject машиностроение en
dc.subject модель интегрированных маркетинговых коммуникаций en
dc.subject innovatively active enterprises en
dc.subject machine engineering en
dc.subject integrated marketing communications model en
dc.title Моделі формування інтегрованих маркетингових комунікацій інноваційно-активних машинобудівних підприємств en
dc.title.alternative Models of integrated marketing communications forming for innovatively active machine engineering enterprises en
dc.title.alternative Модели формирования интегрированных маркетинговых коммуникаций инновационно-активных машиностроительных предприятий en
dc.type Article en
opu.faculty Інститут бізнесу, економіки та інформаційних технологій
opu.kafedra Кафедра обліку, аналізу і аудиту
opu.citation.journal Економічний часопис – ХХІ : Науковий журнал. en
opu.citation.firstpage 52 en
opu.citation.lastpage 54 en
opu.citation.issue № 11-12(1). en
opu.staff.id i.a.bashinskaya@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию