eONPUIR

Маркетингові комунікації підприємства у соціальних мережах

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Башинська, Ірина Олександрівна
dc.contributor.author Bashynska, Iryna
dc.contributor.author Башинская, Ирина Александровна
dc.date.accessioned 2017-05-23T02:57:22Z
dc.date.available 2017-05-23T02:57:22Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Башинська, І. О. Маркетингові комунікації підприємства у соціальних мережах / І. О. Башинська // Екон. науки. Сер. : Економіка та менеджмент : зб. наук. пр. / Луц. нац. техн. ун-т. – Луцьк, 2012. – Вип. 9 (34), Ч. I. – С. 40–46. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2780
dc.description.abstract In the article essence of social media marketing communications is found out, basic directions of marketing activity in social networks are certain and the features of realization of communication measures in network associations are outlined. en
dc.description.abstract У статті з’ясовано сутність маркетингових комунікацій у соціальних медіа, визначено основні напрями маркетингової діяльності у соціальних мережах та окреслено особливості здійснення комунікаційних заходів у мережевих спільнотах. en
dc.description.abstract В статье отражена сущность маркетинговых коммуникаций в социальных медиа, определены основные направления маркетинговой деятельности в социальных сетях и очерчены особенности осуществления коммуникационных мероприятий в сетевых сообществах. en
dc.language.iso uk en
dc.subject маркетингові комунікації en
dc.subject соціальні мережі en
dc.subject інтегровані маркетингові комунікації en
dc.subject SMM en
dc.subject цифровий маркетинг en
dc.subject social network en
dc.subject marketing communications en
dc.subject digital marketing en
dc.subject социальные сети en
dc.subject маркетинговые коммуникации, en
dc.subject цифровой маркетинг en
dc.title Маркетингові комунікації підприємства у соціальних мережах en
dc.title.alternative Marketing communications of enterprise in social networks en
dc.title.alternative Маркетинговые коммуникации предприятия в социальных сетях en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра обліку, аналізу і аудиту
opu.citation.journal Економічні науки. Серія «Економіка та менеджмент». Збірник наукових праць. Луцький національний технічний університет. en
opu.citation.firstpage 36 en
opu.citation.lastpage 41 en
opu.citation.issue Випуск 9 (34). Частина I. en
opu.staff.id i.a.bashinskaya@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию