eONPUIR

World experience in creation the corporate sales manual as internal instrument of marketing communications of industrial enterprise

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Bashynska, Iryna
dc.contributor.author Filippova, Svetlana
dc.date.accessioned 2017-05-23T03:01:04Z
dc.date.available 2017-05-23T03:01:04Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Bashynskaya, I. World experience in creation the corporate sales manual as internal instrument of marketing communications of industrial enterprise / I. Bashynskaya, S. Filippova // Вісн. Тернопіл. нац. економ. ун-ту. – Тернопіль, 2012. – № 5-2. – С. 234-240. en
dc.identifier.issn 1993-0240
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2781
dc.description.abstract The main subject of this article is the creation of the corporate sales manual for industrial enterprises based on the analysis of world experience. Authors studied the necessity of CSM, defined the ways of its creation considering characteristics of branch, made recommendations about protection of CSM from information. en
dc.language.iso en_US en
dc.publisher Тернопільський національний економічний університет
dc.subject маркетингові комунікації en
dc.subject промислове підприємство en
dc.subject промислові підприємства en
dc.subject Corporate Sales Manual en
dc.subject Marketing communications en
dc.subject Industrial enterprise en
dc.title World experience in creation the corporate sales manual as internal instrument of marketing communications of industrial enterprise en
dc.type Article en
opu.faculty Інститут бізнесу, економіки та інформаційних технологій
opu.kafedra Кафедра обліку, аналізу і аудиту
opu.citation.journal Вісник ТНЕУ en
opu.citation.firstpage 234 en
opu.citation.lastpage 240 en
opu.citation.issue №5-2. en
opu.staff.id i.a.bashinskaya@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию