eONPUIR

Використання сучасних освітніх технологій у вивченні диисциплін напряму «Програмна інженерія»

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Крутіна, Л. В.
dc.contributor.author Krutiyna, L.
dc.date.accessioned 2017-06-02T09:04:16Z
dc.date.available 2017-06-02T09:04:16Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Крутіна, Л. В. Використання сучасних освітніх технологій у вивченні диисциплін напряму «Програмна інженерія» / Л. В. Крутіна // Інформ. технології в освіті, науці та вир-ві = Information technologies in education, science and production : зб. наук. пр. – Одеса, 2015. – Вип. 4 (11). – С. 249–258. uk
dc.identifier.issn 2307-4752
dc.identifier.uri http://sbornik.college.ks.ua/downloads/sbornik11/pdf/34.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2982
dc.description.abstract У статті досліджено інтерактивні методи навчання , виділено іх загальні результати і ефекти . Проаналізовано форми і методи інтерактивного навчання . Визначено сучасні ос вітні технології , викорастання яких покращить ефективніс ть вивчення дисциплін напряму « Програмна інженерія » en
dc.description.abstract The article investigates interactive methods of studing, its general results and effects are defined. The given article analyses forms and methods of interactive studing. Modern aducational technologies are indicated, using of which will be able to improve effectiveness of disciplines of «Program engineering» field studing. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Odessa National Polytechnic University en
dc.title Використання сучасних освітніх технологій у вивченні диисциплін напряму «Програмна інженерія» en
dc.title.alternative Using of modern edicational technologies during disciplines of «Program engineering» field studing en
dc.type Article en
opu.citation.journal Інформаційні технології в освіті, науці та виробництві. en
opu.citation.firstpage 249 en
opu.citation.lastpage 258 en
opu.citation.issue 4(11) en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию