eONPUIR

Аксіологічний підхід в педагогіці: деякі аспекти активізації навчально-виховоного процесу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Тарахтей, М. А.
dc.contributor.author Tarakhtey, M.
dc.date.accessioned 2017-06-02T09:37:01Z
dc.date.available 2017-06-02T09:37:01Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Тарахтей, М. А. Аксіологічний підхід в педагогіці: деякі аспекти активізації навчально-виховоного процесу / М. А. Тарахтей // Інформ. технології в освіті, науці та вир-ві = Information technologies in education, science and production : зб. наук. пр. – Одеса, 2014. – Вип. 5 (10). – С. 239–254. uk
dc.identifier.issn 2307-4752
dc.identifier.uri http://sbornik.college.ks.ua/downloads/sbornik5_10/pdf/28.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2999
dc.description.abstract Спираючись на цінності , які мотивують наші вчинки , можна класифікувати людські типи , виявляючи їх аксіологічні портрети . А це , своєю чергою допоможе педагогу вийти ціннісну ерархію кожного студента , визначивши основні аксіологічні пріоритети . Відповідним чином , заохочуючи ту чи иншу ціннісну складову студента , викладач може заохочувати сумлінне ставлення до надбання знань і взагалі , з ‘ являється можливість оптимізувати увесь навчально - виховний процес , скеровуючи його у потрібне річище . en
dc.description.abstract Leaning on values which explain our acts, it is possible to classify human types, exposing them portraits of axiology. And it, will help a teacher the turn to go out valued hierarchy of every student, defining basic priorities of axiology. Properly, encouraging that or other the valued constituent of student, a teacher can encourage a good faith to acquisition of knowledge and in general, possibility to optimize all educational-educator process appears, driving him in a necessary river- bed. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Odessa National Polytechnic University en
dc.title Аксіологічний підхід в педагогіці: деякі аспекти активізації навчально-виховоного процесу en
dc.title.alternative Axiological approach in pedagogics: some aspects of activation of educational educator process en
dc.type Article en
opu.citation.journal Інформаційні технології в освіті, науці та виробництві. en
opu.citation.firstpage 239 en
opu.citation.lastpage 254 en
opu.citation.issue 3(10) en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию