Аннотация:
Стаття присвячена
одному з нагальніших напрямів лінгв
одидактики: вивченню
російської мови з метою підвищення кваліфікаційного рівня студентів та стажистів у межах
програми академічної мобільності. Матеріалом
для даної статті став аналіз досвіду роботи з
групою
слухачів спеціальних курсів
PhD
з Турецької Рес
публіки, що проходило на базі
Інституту довузівської підготовки іноземних громадян ОНПУ. У статті розглянуто основні
цілі та задачі, що постали перед слухачами та викладачами під час реалізації цього проекту.
Аналізуються форми аудиторної та позааудиторної
подачі матеріалу, основні методичні
прийоми подолання труднощів, що виникали, та вирішення поставлених задач; подаються
приклади елементів аудиторних завдань. Докладно вивчається вплив історико
-
культурологічного компоненту на ефективність позаудиторних за
нять і проходження
мовленнєвої практики
турецькими стажистами
.