Статья посвящена актуальной теме: рассмотрению обучающих
компьютерных программ (ОКП) на начальном этапе обучения
иностранных студентов русскому языку. Сфера использования ОКП –
это и аудиторная, и внеаудиторная, и самостоятельная работа.
Подается характеристика ОКП по различным параметрам, структурам
и выполняемым ими функциям. Рассматриваются параметры оценки
качества компьютерных программ с точки зрения их дидактической
целесообразности и качества. Уделяется внимание как лингвистическим,
так и технологическим (аудиоформат, интерфейс) возможностям
учебных программ.
Стаття присвячена актуальній темі: розгляду навчальних
комп’ютерних програм (НКП) на початковому етапі навчання іноземних
студентів російській мові.
С
фера використання НКП
- це і аудиторна
робота, і позааудиторна, і самостійна. Подається характеристика
НПК за різними параметрами, структурами та функціями, які вони
виконують. Розглядаються параметри оцінки якості комп’ютерних
програм з точки зору їх дидактичної доцільності і якості. Приділяється
увага як лінгвістичним, так і технологічним (аудіоформат, інтерфейс)
можливостям навчальних програм.
The article is devoted to the actual topic: the review of educational
computer programs (ECP) at the initial stage of foreign students' training
Russian language. The scope of using ECP – the classroom, extracurricular
and independent work. The characteristic of the ECP is served on various
parameters, structures and functions. We consider the evaluation of the quality
parameters of computer programs in terms of their feasibility and didactic
quality. Attention is attracted to both linguistic and technological (audio
format, interface) capabilities curriculum.