eONPUIR

Шляхи підвищення ефективності системи маркетингу на зовнішніх ринках на прикладі ТОВ «Марко ЛТД»

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Усова, І. А.
dc.contributor.author Коломієць, В. Ю.
dc.date.accessioned 2017-06-20T13:50:10Z
dc.date.available 2017-06-20T13:50:10Z
dc.date.issued 2014-05
dc.identifier.citation Коломієць, В. Ю. Шляхи підвищення ефективності системи маркетингу на зовнішніх ринках на прикладі ТОВ «Марко ЛТД» / В. Ю. Коломієць ; наук. керівник І. А. Усова // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 49-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрантів. - Одеса, 2014. - С. 10-11. uk
dc.identifier.uri http://storage.library.opu.ua/online/conference/tez_49/6-2.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3412
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеса: ОНПУ en
dc.title Шляхи підвищення ефективності системи маркетингу на зовнішніх ринках на прикладі ТОВ «Марко ЛТД» en
dc.type Conference proceedings en
opu.kafedra Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної та інноваційної діяльності uk
opu.citation.volume 6 en
opu.citation.firstpage 10 en
opu.citation.lastpage 11 en
opu.citation.conference Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі en
opu.conference.dates 22-26 мая 2014 en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию