eONPUIR

Маркетингове дослідження як інструмент управління зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві (на прикладі ТОВ «Марко ЛТД»)

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Івашина, О. Б.
dc.contributor.author Коломієць, В. Ю.
dc.date.accessioned 2017-06-27T09:48:37Z
dc.date.available 2017-06-27T09:48:37Z
dc.date.issued 2013-05
dc.identifier.citation Коломієць, В. Ю. Маркетингове дослідження як інструмент управління зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві (на прикладі ТОВ «Марко ЛТД») / В. Ю. Коломієць ; наук. керівник О. Б. Івашина // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 48-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрантів. - Одеса, 2013. - С. 45. uk
dc.identifier.uri http://storage.library.opu.ua/online/conference/tez_48/6-3.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3706
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеса: ОНПУ en
dc.title Маркетингове дослідження як інструмент управління зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві (на прикладі ТОВ «Марко ЛТД») en
dc.type Conference proceedings en
opu.kafedra Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної та інноваційної діяльності uk
opu.citation.volume 6 en
opu.citation.firstpage 6 en
opu.citation.conference Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі en
opu.conference.dates 25-26 мая 2013 en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию